Oficjalne studio Sony potwierdziło, że ma gotową łatkę ulepszającą ich ostatnią produkcję. PlayStation 5 ulepszy gry z PSVR.
Ah! Uwielbiam tematy związane z PSVR. Za każdym razem kiedy piszą o nich wpis to muszę tłumaczyć nowe rzeczy, bo potrafią się one zmienić z dnia na dzień. Także jeśli chodzi o te gry VR na PS5…
Czytaj też: Rozmiar NBA 2K21 jest ogromny. 70, 80, 100 GB? Więcej
Czytaj też: Spider-Man Miles Morales na PS4 daje radę!
Czytaj też: Stroje z remastera Spider-Man z PS4 odnowione na PS5. Ależ detale!
Gry VR na PS5
Jeszcze raz. Jak to jest z tymi grami VR na PS5? A więc tak:
- nie będzie gier PSVR tworzonych pod PS5 [nazwijmy te nieistniejące produkcje PSVR-PS5]
- będą gry PSVR tworzone pod moc PS4, które włączymy na PS5 [PSVR-PS4]
- gry PSVR-PS4 mogą dostać łatkę, które wykorzysta dodatkową moc PS5
- gry PSVR-PS4 bez łatek na PS5 będą się tylko szybciej ładować
Dlaczego nie będzie gier PSVR-PS5? Moja teoria jest taka, że nowy PSVR2.0 będzie niezależnym urządzeniem. Jak PlayStation Vita.
Czytaj też: The Medium opóźnione. Chyba wszyscy się domyślamy dlaczego
Czytaj też: Rozmiar Assassin’s Creed Valhalla nie robi wrażenia. Zawartość patcha już tak
Czytaj też: Remaster Mass Effect potwierdzony! Trylogia w nowej jakości!
Blood And Truth na PS5 z łatką
Zatem przejdźmy do najważniejszego. Fantastyczna produkcja na PSVR czyli Blood and Truth z PS4 skorzysta z możliwości stworzenia łatki, która wykorzysta moc PS5.
Czego się spodziewać po patchu? Deweloperzy obiecują:
- wyższą rozdzielczość gry
- 90 klatek na sekundę
- wykorzystanie wysokiej jakości assetów przez cały czas (bez względu na to jak daleko od nich stoimy)
- ulepszone tekstury