Halo: Master Chief Collection na PC sprawi, że posiadacze mocnych komputerów będą zadowoleni ze swoich zakupów. Co szykują twórcy gry?
Jeśli ktoś chce grać w jak najwyższej jakości, to nie ma wyboru. Musi się zwrócić w kierunku komputerów PC i przygotować kilka tysięcy złotych na dobre podzespoły. Efekty, które oferuje potem taki sprzęt są niesamowite i po prostu zjadają możliwości współczesnych konsol.
Czytaj też: Konsola Mad Box z problemami – możliwe, że sprzęt jednak nie powstanie
Wciąż „prawdziwych” #PCMasterRace nie ma jednak zbyt dużo. Steam stale publikuje informacje o tym jakiego sprzętu używają jego użytkownicy i często wychodzi tam, że prym wiodą podzespoły, które wcale nie oferują 60 klatek w każdej grze, a ulubioną rozdzielczością wciąż jest 1920×1080. Monitory 4K to wciąż mniejsza część użytkowników platformy Valve.
Gdy jednak mamy już potężny komputer, to nie lubimy, gdy producenci idą na łatwiznę. Zdarza się, że wersja PC to prosty port z wersji konsolowej i nie oferuje zbyt dużo dodatkowych możliwości konfiguracji. Tak jednak na pewno nie będzie z Halo: Master Chief Collection. Twórcy nie chcą podpaść graczom i pracują nad wersją, która będzie przykładem dla innych gier.
Według tego co podano, Halo Master Chief Collection na PC zaoferuje:
- Szerokie możliwości konfiguracji klawiszologi
- Doskonałe wsparcie dla myszki i klawiatury
- Niski input lag i wsparcie dla poszczególnych modeli akcesoriów
- Menu dostosowane do ekranów PC
- Masę opcji graficznych
- Suwak FOV
- Chat tekstowy
- Wsparcie dla rozdzielczości wyższych niż nawet 4K
- Wsparcie dla ekranów od 4:3 do 21:9
- GSync/FreeSync
- Świetne odświeżanie ekranu
- Ustawienia DPI myszki
- Wsparcie dla XInput
- Ekrany bez ramek
- Płynne zmienianie wielkości okna
- Bezproblemowe działanie skrótów klawiszowych ALT-TAB/ALT-ENTER
Czytaj też: Ten mod do Skyrima przejdzie grę za Was
Źródło: wccftech.com