Reklama

Hasbro Selfie Series – dajesz swoje selfie i masz własną figurkę superbohatera

hasbro selfie series

Marzenie naszych wewnętrznych dzieciaków w końcu się ziści. Bo kto nie chciałby zostać superbohaterem? Dzięki Hasbro i nowej serii Selfie Series będzie można wejść w posiadanie spersonalizowanej figurki z naszym wizerunkiem. To efekt współpracy uznanego producenta zabawek z firmą Formlabs zajmującą się drukiem 3D.

Proces tworzenia własnej figurki będzie banalnie prosty. Wystarczy zeskanować swoją twarz za użyciem mobilnej aplikacji Hasbro Pulse, a następnie wybrać dla siebie odpowiednią figurkę z katalogu. Do dyspozycji klientów zostanie oddane kilka dobrze znanych franczyz: Star Wars, Ghostbusters, G.I. Joe, Power Rangers czy Marvel.

Figurka z serii Hasbro Selfie Series będzie mierzyć około 15 cm wysokości. Oficjalnej ceny na razie nie ujawniono, ale spekuluje się, że może osiągnąć poziom 60 dolarów

Zamówienia na spersonalizowane figurki będzie można składać już od jesieni tego roku. To z pewnością może być jeden z najbardziej oryginalnych prezentów jaki można podarować bliskiej osobie (o ile jest ona kolekcjonerem figurek). O takich możliwościach moje wewnętrzne dziecko mogło kiedyś tylko pomarzyć.

Proces produkcji Hasbro Selfie Series prezentuje krótkie wideo udostępnione przez firmę Formlabs zajmującą się drukiem 3D. Widać na nim zarówno zaplecze sprzętowe używane do procesu drukowania, jak i efekt finalny. Trzeba przyznać, że całość robi piorunujące wrażenie.

Czytaj też: Biblioteka GeForce Now znów rośnie. Dziewięć gier czeka na serwerach

Jestem przekonany, że możliwość personalizacji figurek może być nowym trendem na rynku zabawek. Hasbro Selfie Series ma szansę na odniesienie dużego sukcesu i może zachęcić innych producentów do podobnych działań. Jeśli przypadkiem będziecie w dniach 21-24 lipca w San Diego, wpadnijcie na San Diego Comic Con.

Hasbro zapowiada, że już podczas San Diego Comic Con będzie można zobaczyć efekt ich prac, a nawet samemu stworzyć własną figurkę jeszcze przed oficjalną premierą rynkową.