Huawei, w celu ochrony zdrowia klientów, wprowadza pełną obsługę serwisową w systemie door-to-door. Nie trzeba będzie jechać specjalnie do serwisu, aby przekazać urządzenie do naprawy. A jeśli już pojawimy się w serwisie, będziemy mogli zdezynfekować swój smartfon.
W najbliższych dniach powinniśmy ograniczać wizyty w miejscach o dużym zagęszczeniu ludności. Można do nich zaliczyć serwisy sprzętu, ulokowane często w centrach handlowych.
Zobacz też: Nowa oferta Play dla przenoszących numer
Wychodząc naprzeciw problemom, Huawei wprowadza pełną obsługę serwisową door-to-door dla wszystkich urządzeń firmy objętych gwarancją. Zamiast jechać do serwisu wystarczy zamówić kuriera. Można to zrobić za pomocą:
- strony internetowej Huawei Wsparcie,
- z poziomu smartfonu w aplikacji Huawei Wsparcie,
- poprzez infolinię Huaweia.
Zobacz też: Kruger&Matz prezentuje bezprzewodowe słuchawki
Serwisy Huaweia nadal będą normalnie przyjmować klientów. Osoby odwiedzające nowo otwarty punkt przy ul. Siennje 39 w Warszawie oraz w Galerii Arkadia będą mogły dodatkowo zdezynfekować swój smartfon za pomocą promieni UV. Usługa pojawi się w niedługim czasie w każdym serwisie firmy. Sprzęt oddany do naprawy też zostanie zdezynfekowany.
Cała akcja potrwa przynajmniej do końca kwietnia.