Strategy Analytics przedstawiło statystyki dotyczące globalnych dostaw smartwatchy w drugim kwartale 2019 roku. Okazuje się, że wzrosły one o 44% do 12 milionów w stosunku do sytuacji sprzed roku.
Pierwsze miejsce zajmuje Apple Watch z aż 46% udziałem w sprzedaży. Na drugie miejsce wrócił Samsung a na trzecie spadł Fitbit.
Czytaj też: Prezydent SoftBank zdradził datę premiery iPhone 11
Samsung sprzedaż 2 miliony sztuk zegarków, czyli prawie dwukrotnie więcej niż rok temu. Tym samym ma on 16% rynku. Sprzedaż Fitbita spadła z 1,3 miliona do 1,2 miliona sztuk. Z 10% zajmuje on ostatnie miejsce na rynku. Firma musi zaprezentować nowe konstrukcje, aby ponownie przegonić Samsunga. Konkurencja nie śpi i ich rozwiązania są coraz ciekawsze.
Czytaj też: Kolejne rendery etui na Mate 30 i 30 Pro
Źródło: Gizchina