Reklama
aplikuj.pl

Jeep będzie sprzedawał limitowaną edycją pickupa Gladiator wyłącznie przez jeden dzień

Jeep będzie sprzedawał limitowaną edycją pickupa Gladiator wyłącznie przez jeden dzień
Jeep będzie sprzedawał limitowaną edycją pickupa Gladiator wyłącznie przez jeden dzień

Prawie przed dwoma miesiącami mieliśmy przyjemność obejrzeć ciekawą reklamę Jeepa, który zdecydował się na zmiażdżenie swojego klasycznego Gladiatora, aby zapowiedzieć jego nowoczesnego następcę. Teraz z kolei firma poinformowała, że wszyscy pewni zakupu będą mogli zgarnąć limitowaną wersję i to wyłącznie przez jeden dzień sprzedaży. 

Na początku Gladiator 2020 będzie sprzedawany wyłącznie w wersji z 3,6-litrową V6 o mocy 285 KM i momentem obrotowym rzędu 352 Nm, który jest jednak zależny od wyboru skrzyni biegów. Klienci mogą postawić albo na standardową sześciobiegową, albo opcjonalną ośmiobiegową w automacie. Napęd na cztery koła jest standardem niezależnie od typu silnika pod maską, co pozwoli Gladiatorowi na holowanie ciężaru do 3469 kilogramów i przewożenie towaru do prawie 750 kilogramów.

Jego produkcja będzie odbywać się w Ohio, a pierwsze egzemplarze zawitają do salonów tej wiosny. Mowa dokładnie o czterech wersjach:

  • Sport (35.040 $)
  • Sport S (38.240 $)
  • Overland (41.890 $)
  • Rubicon (45.040 $)

Nas interesuje jednak takie oto cudo:

Jest to bowiem Gladiator 2020 Launch Edition, którym Jeep postanowił uwieńczyć premierę tego pickupa. Zdecydował się na rozpoczęcie sprzedaży 4 kwietnia (wiecie napęd na cztery koła), a ta będzie nie tylko ograniczona do 4190 egzemplarzy, ale też do końca dnia. Za 60815$ każdy chętny dostanie tak naprawdę w pełni wyposażoną wersję Rubicon wykończoną zdecydowanie charakterystycznie.

Czytaj też: Strike od Lightning pierwszym przystępnym cenowo elektrycznym motocyklem sportowym

Źródło: Digital Trends, Jeep