To właśnie stało się w Redfall, a mieszkańcy desperacko potrzebowali bohatera… albo i czwórki. Właśnie tu wkracza do akcji ekipa pogromców wampirów z Redfall. Kim są ci ludzie?
Poznajcie Laylę Ellison z Redfall
Nim Redfall pogrążyło się w chaosie i zostało przejęte przez hordę wampirów i ich przywódców o boskich mocach, Layla Ellison była zwyczajną studentką Politechniki w Redfall uczęszczającą na kierunek inżynierii biomedycznej. Niestety wiązało się to z potężnym kredytem studenckim, więc postanowiła zgłosić się do uczestnictwa w próbach medycznych w Aevum Therapeutics, by go spłacić. Wtedy w Aevum wydarzyło się coś potwornego, a Layla zyskała telekinetyczne moce. Teraz potrafi zasłaniać się tarczą w kształcie parasola, przywoływać siłą umysłu windę i wzywać swojego wampirzego byłego chłopaka, Jasona. Wciąż dobrze się dogadują i nigdy nie odmawia jej pomocy w walce. Z pomocą Jasona, swojego zaufanego telekinetycznego parasola i czujnego umysłu Layla jest gotowa, by skopać wampirom tyłki!
Czytaj też: Deweloperzy Overwatch 2 szykują się na Miesiąc Dumy
Telekinetyczne zdolności w Redfall
Telekinetyczne moce Layli przypominają zdolności wampirów, pomijając nienasyconą żądzę krwi. Jeśli chcesz unicestwić wampiry zagrażające Redfall, przyda się w twoim zespole: może używać telekinetycznego parasola jako tarczy, unosić siebie lub kompanów w powietrze widmową windą, a wezwanie Jasona, wampirzego byłego chłopaka Layli, zapewni ci przewagę w trudnych starciach, gdy pojawi się znikąd i zaatakuje wrogów.
Parasol
Parasol to pierwsza umiejętność, którą odblokujesz, grając Laylą. Użycie jej tworzy fioletową, telekinetyczną tarczę, która ochroni twoją postać i resztę drużyny przed większością atakujących od frontu wampirów i kultystów. W miarę zdobywania poziomów możesz wzmocnić parasol za pomocą punktów umiejętności. Naciśnięcie przycisku umiejętności spowoduje wyłączenie tarczy i wyzwolenie potężnej eksplozji, która zada obrażenia wrogom w pobliżu.
Czytaj też: Najlepiej sprzedające się gry na PlayStation? Horror, klasyk i FPS VR
Winda
Telekinetyczna winda Layli może unieść cię lub któregoś z kompanów w powietrze. To staromodna winda, ukształtowana wyjątkowym wyczuciem stylu Layli. Dzięki niej możesz zaatakować wrogów z powietrza bronią dystansową i zyskasz większą mobilność w ciasnych przestrzeniach. Użyj jej, by docierać na dachy budynków i przeprowadzać zwiad okolicznych obszarów. Możesz ulepszyć windę, by za jej pomocą wyrzucać wrogów w powietrze.
Wampirzy Były Chłopak
Wezwij Jasona, przyjaznego i pomocnego wampira, z którym Layla kiedyś chodziła, by walczył u twojego boku. Jason przemienił się w trakcie tych samych prób medycznych, w których Layla zyskała swe moce, ale nieco różni się od innych krwiopijców. Ich wyjątkowa więź pozwala Layli wzywać Jasona, a jego pojawienie się zadaje wrogom niszczycielskie obrażenia. Wampirzy Były Chłopak zużywa energię psychiczną, by się naładować. Możesz ją gromadzić, pokonując wampiry, a niektórzy kultyści noszą ją przy sobie w słojach. Tak jak w przypadku pozostałych umiejętności, możesz ulepszać i wzmacniać Wampirzego Byłego Chłopaka za pomocą punktów umiejętności.