Reklama
aplikuj.pl

Kupując tego Volkswagena Arteon R-Line będziecie jednymi z wyjątkowego tysiąca

Volkswagen Arteon R-Line, Arteon R-Line, wyjątkowy Volkswagen, ograniczony produkcyjnie Arteon

Chcecie może coś lepszego i rzadziej spotykanego od Passata? W takim razie najnowszy nabytek Volkswagena w postaci Arteon R-Line będzie dla Was idealny.

Zamówienia na Arteon R-Line są już otwarte, a produkcja tego Arteona w sportowym poziomie wykończenia jest ograniczona do zaledwie 1000 sztuk z cenami zaczynającymi się od 36850 £ (via Autoexpress), czyli nieco ponad 185000 zł.

Podobnie jak w przypadku innych modeli VW ubranych w wykończenie R-Line, Arteon otrzymuje szereg ulepszeń kosmetycznych, aby odróżnić go od mniej wyjątkowych braci. Najważniejsza jest tutaj kolorystyka: nadwozie Arteona jest wykończone w kolorze szarym Moonstone, uzupełnione kontrastującym czarnym wykończeniem dachu, lusterek zewnętrznych i 20-calowych felg aluminiowych.

Przyciemnione szyby są standardem, podczas gdy z tyłu znajduje się mały czarny spoiler na pokrywie bagażnika i para chromowanych nakładek w kształcie końcówki rury wydechowej. Z kolei wewnątrz Arteon R Line Edition jest standardowo wyposażony w pełną skórzaną tapicerkę nappa i pakiet zimowy, który obejmuje podgrzewanie siedzeń dla pasażerów. Posiada również regulowane oświetlenie otoczenia, podobnie jak 12,3-calowy „Cyfrowy kokpit”, czyli konfigurowalny zestaw wskaźników VW.

Kupujący mają do wyboru jeden silnik benzynowy i dwa silniki Diesla. Gama silników Diesla zaczyna się od 2,0-litrowej turbodoładowanej jednostki o mocy 187 KM, a kończy na wariancie z dwoma turbosprężarkami o mocy 237 KM i momencie obrotowym rzędu 500 Nm.

Wariant benzynowy jest najsilniejszy i sprawdza się do 2-litrowego, turbodoładowanego silnika z Golfa R. Tutaj wytwarza ona 268 KM i jest zaprzęgnięta do napędu na cztery koła przez siedmiobiegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów.

Dwie najmocniejsze wersje R-Line są wyposażone w adaptacyjne amortyzatory, które dostosowują szybkość reakcji zawieszenia w zależności od wybranego trybu jazdy. Podobnie jak w przypadku pełnowymiarowych modeli Volkswagena R, możliwe jest również całkowite wyłączenie układu ESC.