Reklama

Mako Hybrid G jako rower-marzenie. Góral z elektrycznym napędem i ramą z włókna węglowego

W ofercie hiszpańskiej firmy Berria Bikes pojawił się właśnie rower-marzenie w postaci Mako Hybrid GT. To góral z elektrycznym napędem z ramą z włókna węglowego, którego wyróżnikiem (oprócz ramy) jest też 90-Nm silnik między korbami oraz zaawansowane zawieszenie Rockshox.

Elektryczny rower Mako Hybrid G może być marzeniem dla wielu fanów eMTB

Elektryczny rower górski z pełnym zawieszeniem, jakim jest Mako Hybrid GT jest dostępny w czterech wersjach, które mają tę samą karbonową ramę o wadze 2,6 kg z wewnętrznym prowadzeniem okablowania, silnik Polini E-P3+ MX montowany między korbami i akumulator w dolnej rurze. Poza tym dzierżą 3-calowy wyświetlacz LCD z jednostką sterującą wyposażoną w Bluetooth oraz 29-calowe obręcze Fulcrum E-Metal 700.

Sam silnik zapewnia 250-watów mocy nominalnej i 600 watów mocy szczytowej przy momencie obrotowym na poziomie 90 Nm. Zapewnia przy tym wspomaganie od 30% do 400% przy prędkości do 25 km/h na nieokreślone dystanse za sprawą akumulatora 720 Wh z opcją rozszerzenia o 252-Wh pakiet.

Czytaj też: Oto seria Pure Advance. Obejmuje trzy nowe elektryczne hulajnogi Pure Electric

Poszczególne modele różnią się więc wyłącznie osprzętem w postaci amortyzatorów, hamulców i przerzutek z najdroższym GT Limited z opcją sięgnięcia po obręcze z włókna węglowego. Cena całej serii zaczyna się od 6900 euro.