Reklama
aplikuj.pl

Messenger w kolorach LGBT. Polacy jak zwykle widzą inaczej

Polska to jak wiadomo kraj nowoczesny, świecki i otwarty. No chyba, że chodzi o środowiska LGBT. I kilka innych. Pokazem niezwykłej ignorancji i głupoty wykazały się osoby, które zaczęły protestować przeciwko nowym barwom Messengera. Okazuje się, że nowe logo jest na polskie warunki zbyt „pedalskie” i niektórzy chyba nie wiedzą jak wygląda tęcza.

Nowy Messenger – nowe logo

Od kilku dni użytkownicy Messengera mogli zobaczyć pojawiające się zmiany. Obok szeregu nowych funkcji do aplikacji zawitało też odświeżone logo. Zamiast dotychczasowej niebieskiej ikony mamy płynne przejście z niebieskiego w czerwony. Ma to ukrytą symbolikę i przedstawia połączenie Messengera oraz Instagrama.

Czytaj też: Nowe logo Messengera to tylko początek zmian

Za dużo kolorów od razu wywołuje w Polsce oburzenie

Jeśli chodziliście do szkoły to zapewne wiecie jak wygląda tęcza? Przypomnijmy.

Tak z kolei wygląda tęczowa flaga środowisk LGBT.

A tak nowe logo Messengera.

Może jakieś luźne skojarzenia można mieć. Ale czy ktoś może ma pomysł, jak dużą fobię trzeba mieć w związku ze środowiskiem LGBT żeby pisać w sieci takie komentarze jak ma to miejsce w Google Play?

Temat środowisk LGBT stał się tak skutecznym tematem zastępczym dla pandemii w ciągu ostatnich tygodni, że dzisiaj niektórzy mają na oczach tęczowe klapki. Najdrobniejsze połączenie kolorów jest zaraz określane jako „pedalskie” i uderzające w polską tradycję. Ciężko nazywać tego inaczej niż fobią, bo nie jestem w stanie sobie wyobrazić, co innego może skłaniać ludzi, do doszukiwania się elementów LGBT w każdym szczególe otoczenia.

Czytaj też: LGBT – społeczność, a nie ideologia