Reklama
aplikuj.pl

Mortal Kombat RPG – studio odpowiedzialne za grę chciałoby spróbować czegoś nowego

Mortal Kombat RPG to jedna z możliwych gier jaka kiedyś do nas trafi. Twórcy mają ogromną ochotę na coś nowego.

NetherRealm Studios to ekipa, która odpowiada za Mortal Kombat oraz Injustice. Deweloperzy znają się na swojej robocie i wiedzą jak przygotować bardzo dobrą bijatykę. Osobiście uważam, że studio jest ponadto wielbione, aż za bardzo, bo systemy mikropłatności w ich grach czy bonusy do preorderów to przegięcie. Ciężko jednak deweloperów i tak nie lubić, bo to, co dostarczają w bazowej cenie jest zazwyczaj odpowiednio rozbudowane, a rozgrywka dostarcza masę emocji.

Czytaj też: Guerilla Games wręcz musi pracować nad kontynuacją Horizon Zero Dawn

Ile jednak można, prawda? Wyobraźcie sobie, że od kilku lat robicie w kółko to samo. Co prawda gry się trochę między sobą różnią, ale to dalej ten sam gatunek. Ludzie pracujący w NetherRealm muszą naprawdę kochać swoją robotę, bo wciąż są niezwykle kreatywni, co widać chociażby po ostatnich Fatality prezentowanych w zwiastunach Mortal Kombat 11.

Ed Boon, dyrektor kreatywny gry oraz współtwórca marki, przyznaje jednak, że w studiu od dawna jest napięcie dotyczące tego, że pracownicy chcieliby spróbować czegoś nowego.

Mimo, że kochamy robić gry z serii Mortal Kombat, chcielibyśmy rozszerzyć działalność na inne gatunku, inne IP oraz inne tego typu rzeczy.

Co w takim razie tak powstrzymuje deweloperów? Ostatecznie boją się spróbować? Nie chodzi o to. Wszystko tutaj rozbija się bowiem o pieniądze. Jak przyznaje Ed Boon – jeśli twoja każda kolejna gra (z tego samego gatunku) zarabia coraz więcej pieniędzy, to jesteś skończony. Nie będziesz chciał ryzykować, aby spróbować czegoś nowego, bo wiesz, że nie ma to ekonomicznego sensu.

Ed dodał jeszcze, że studio może sobie pozwolić na taki gatunkowy „skok w bok”. Czy zatem otrzymamy kiedyś coś nowego od NetherRealm? Na ten moment się na to nie zanosi, ale warto nadmienić, że takie próby się już kiedyś pojawiły. Mortal Kombat: Shaolin Monks to tytuł, który zadebiutował 20 września 2005 roku na PlayStation 2 i klasycznym Xboksie. Tytuł był produkcją z kamerą trzecioosobową i postawił na gatunek przygodowo-zręcznościowy.

Czytaj też: PUBG zbanowany w Nepalu

 Źródło: playstationlifestyle.net