Dlaczego Multiplayer Mass Effect Legendary Edition nie istnieje? BioWare wytłumaczyło skąd taka decyzja.
BioWare podchodzi do projektu Mass Effect Legendary Edition… inteligentnie. Z jednej strony odświeżono masę rzeczy, ale twórcy nie rzucają się na tematy, które nie są aż tak znaczące.
Czytaj też: On the Road Truck Simulator PS4 i XOne! 6000 km niemieckich autostradek
Czytaj też: Multiplayer Test Drive Unlimited 2 wrócił do świata żywych
Czytaj też: Prince of Persia Piaski Czasu opóźnione bezterminowo, a ja klaszcze
Multiplayer Mass Effect Legendary Edition niedostępny
Pierwszą rzeczą, o której dowiedzieliśmy się na temat brakującej zawartości Mass Effect Legendary Edition było to, że zabraknie jednego DLC do pierwszej części Mass Effect. Pinnacle Station zatem nie znajdzie się w remasterze. Dlaczego? Kod gry zaginął, a jedyne potencjalne pliki są uszkodzone. Odtworzenie dodatku, który nie jest bardzo ważny zajęłoby twórcom dodatkowe pół roku prac – to się po prostu nie opłaca.
Czytaj też: Czekasz na gry na Nintendo Switch? To sobie jeszcze poczekasz
Czytaj też: Mody do Mass Effect Legendary Edition – co z nimi?
Czytaj też: Levolution w Battlefield 6 pozwoli Wam zniszczyć wieżowce na mapie
A co z multiplayerem Mass Effect Legendary Edition? Tutaj też pojawia się sytuacja, w której nie do końca opłaca się tracić na to czas. Trzeba by rozwiązać takie sprawy jak ekonomia trybu sieciowe oraz to jak połączyć to z wersją gry na PS3. No i pytanie – czy powinien być crossplay między PS3 a PS4? W czasie, gdy jest PS5 to pytanie brzmi bardzo dziwnie. A co jeśli nikt nie będzie grał w ten tryb? BioWare zdecydowało, że lepiej porzucić ten moduł i skupić się na pracy nad tym czego gracze chcą najbardziej.