Dla wielu Model Y Tesli jest teraz najważniejszym samochodem w ofercie tego producenta i nic dziwnego, bo łączy w sobie już sprawdzone i najnowsze technologie. Jego produkcja nie jest jednak bezproblemowa.
Według ujawnionej właśnie wiadomości e-mail dla pracowników od dyrektora generalnego Tesli, Elona Muska, firma ma problemy z produkcją i łańcuchem dostaw Modelu Y. CEO podkreślił też, że doskonale wie o trudnych warunkach na niektórych liniach montażowych, które muszą znosić niektórzy pracownicy.
Musk w wiadomości odnosi się do Modelu Y i wspomina, że teraz musi on otrzymać najwyższy priorytet co do produkcji oraz inżynierii. Wiadomość jest ukierunkowana zwłaszcza w stronę pracowników w GA4, a więc „dobudówce” do Gigafactory we Fremont, która sprowadza się do namiotu i niegdyś została wykorzystana do zwiększenia produkcji Modelu 3.
Musk podkreśla znaczenie zwiększenia produkcji Modelu Y i dbania o to, aby jego egzemplarze były wolne od wad. Jak zauważa InsideEVs, najwyraźniej firma nie ma czasu na ich poprawianie po zakończeniu regularnej produkcji. W dobie pandemii oraz ogromnych strat w żadnym stopniu nie jest to dziwne podejście.
Musk kończy swoją wiadomość wyrażając nadzieję, że pracownicy zrozumieją te priorytety, bo produkcja w tym czasie jest dla Tesli naprawdę kluczowa. Poniżej zamieszczamy całą wiadomość od Muska do pracowników w oryginale:
Temat : Produkcja Modelu Y.
It is extremely important for us to ramp up Model Y production and minimize rectification needs. I want you to know that it really makes a difference to Tesla right now.
Model Y, especially GA, is the top priority for both production and manufacturing engineering. GA4 is also top priority for facilities improvements. For those working in GA4, thank you for bearing with tough conditions. Will get better fast. I will be walking the line personally every week.
We are doing reasonably well with S, X, and 3, but there are production and supply chain ramp challenges with Model Y, as is always the case for new products.
Please let me know if there’s anything I can do to help.
Thanks,
Elon
Czytaj też: Hybrydowy Ford Escape zostawił konkurencję za sobą
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News