Reklama
aplikuj.pl

Polecaj sprawdzone usługi i zarabiaj z nazwa.pl

Akcja partnerska

Polecanie usług kojarzy się nam często z dziwnymi piramidami finansowymi lub czymś, co zwyczajnie nie działa. Albo przynosi korzyści wyłącznie osobie polecającej. Są jednak usługi, których nie da się polecić tylko dla samego zysku, a programy partnerskie faktycznie działają. Tak udane połączenie można znaleźć w ofercie nazwa.pl.

Zyskują wszystkie trzy strony. To nie jest naganianie klientów

Na programach partnerskich opartych na polecaniu usług zazwyczaj korzystają dwie strony – polecający oraz polecana firma. Za to osoba przekonana do skorzystania z oferty zostaje z poleconą usługą.

W przypadku Programu Partnerskiego nazwa.pl zyskują wszyscy. Obok wspomnianej dwójki na rabaty może liczyć również osoba korzystająca z polecenia. Może się to wydawać oczywiste, ale często w przypadku wielu podobnych promocji ten element jest pomijany.

Odpowiedzialne polecenia oraz jakie usługi można polecić?

Polecanie usług z portfolio nazwa.pl zdecydowanie nazwałbym odpowiedzialnym. Jeśli w ramach programu partnerskiego polecimy komuś usługi operatora komórkowego lub zakup środka czystości, w przypadku niezadowolenia nic wielkiego się nie stanie. Co najwyżej rachunki będą zbyt duże, obsługa na infolinii niemiła, a brudna podłoga pozostanie brudna.

W przypadku usług nazwa.pl ciężko jest polecić coś, co nie działa. Usługi takie jak hosting, tworzenie kopii zapasowej w chmurze, stworzenie sklepu internetowego, czy certyfikaty SSL, to nie jest coś, co można polecić w ciemno bez pewności prawidłowego działania. Często są to podstawy biznesu dla wielu osób. Co potwierdzają też same dane o usługach firmy. Nie bez powodu skorzystało z ich usług już ponad milion klientów posiadających przeszło 4 mln zarejestrowanych domen. To w dużej mierze potwierdzenie jakości świadczony usług. Dodatkowo na co dzień i całodobowo można wykorzystać wsparcie ponad 300 specjalistów, którzy mogą nam pomóc mailowo lub telefonicznie.

Również sama branża internetowa ma to do siebie, że wiele tego typu usług wybiera się właśnie z polecenia. Sprawdzeni dostawcy są na wagę złota i to właśnie opinia innych często jest podstawą wyboru. W takim razie, dlaczego nie skorzystać z dodatkowych promocji?

Wśród dostępnych usług znajdują się:

– ceftyfikaty SSL,
– Cloud Backup,
– sklepy internetowe,
– hosting,
– poczta internetowa,
– rejestracja domen,
– serwery VPS,
– wizytówki internetowe,
– WordPress Cloud.

Jak działa program partnerski nazwa.pl?

Podstawą Programu Partnerskiego nazwa.pl są rabaty oraz prowizje dla polecającego. Osoba, która skorzysta z wygenerowanego przez nas linku polecającego lub vouchera z kodem rabatowym, otrzymuje 20% rabatu na usługi. Z kolei my otrzymujemy 25% prowizji od każdego opłaconego zamówienia. Zebrane w ten sposób punkty Programu Partnerskiego można przeznaczyć na opłacenie własnych usług w nazwa.pl lub wypłacić na konto bankowe.

To tylko początek. Jeśli aktywnie korzystamy z usług nazwa.pl, to można otrzymać znacznie wyższe prowizje. W przypadku pierwszej wpłaty za polecane usługi jest to już nie 25%, a 50%. A do tego nawet 35% wartości kolejnych płatności. Prowizja rośnie w miarę polecania kolejnych usług.

Jak widać, polecanie usług może się opłacać. O ile tylko znajdziemy odpowiedni program partnerski. Ten przygotowany przez nazwa.pl wydaje się jednym z lepszych, na jakie można trafić.

Materiał powstał we współpracy z nazwa.pl.