Najnowsza aktualizacja Need for Speed Unbound zawiodła pod kątem zawartości. Twórcy opublikowali listę zmian, aby udowodnić, że w tytule jest kilka poprawek więcej.
Need for Speed Unbound Vol. 2
Gracze nie są zadowoleni z tego co otrzymali w aktualizacji Need for Speed Unbound. Liczono, że tytuł będzie dodawał masę nowej zawartości przez lata, a tymczasem wygląda na to, że do gry nie ma po co specjalnie wracać.
Czytaj też: Mamy farta – Mighty Doom dostępne w Polsce
Deweloperzy dopiero jakiś czas później zdecydowali się na opublikowanie listy zmian. Jest ich trochę więcej, niż sądzono, ale gra wciąż dalej wypada przeciętnie pod kątem zawartości. Poza poprawkami małych błędów, zmiany wyglądają następująco:
Rywale SI i policja
- Rozwiązano szereg problemów z samochodami pojawiającymi się w niespodziewanych miejscach w ruchu ulicznym
- Ogólne poprawki i balans kierowców SI
- Poprawiono warunki inicjowania rozmów przez policjantów
Poprawki balansu i ogólne
- Ograniczono możliwość degradowania samochodów do jednego poziomu poniżej fabrycznego
- Zbalansowano przyspieszenie samochodu Aston Martin Vulcan w klasie S
Wyzwania
- Dodano możliwość przypinania wyzwania bezpośrednio z poziomu zablokowanego przedmiotu
- Poprawiono komunikowanie graczowi kryteriów odblokowywania wyzwań
Klient i wydajność
- Rozwiązano szereg problemów z rozdzielczością HUD na PC, związanych z uruchamianiem gry w oknie, a następnie zmianą jego wielkości
- Poprawiono wydajność na słabszych komputerach
Personalizacja
- Dodano możliwość przypisania tagów do każdego pojazdu z osobna
- Poprawiono komunikowanie rezultatów modyfikacji osiągów, dzięki czemu łatwiej będzie stwierdzić, czy zamontowanie części tuningowych przesunie samochód do nowej klasy
- Poprawiono pozy postaci
Mapa i minimapa
- Dodano nazwy dzielnic
- Zablokowane, ale wystawione na sprzedaż kryjówki są teraz widoczne na mapie
Tryb wieloosobowy
- Dodano możliwość sprawdzenia aktywności innych graczy z poziomu mapy, zlotów i listy zalogowanych na serwerze w menu grupy
- Poprawiono obsługę pozycji gracza w poczekalniach gier wieloosobowych, ulepszając rozgrywkę w listach
Lista i wyścigi
- Dodano możliwość wymiany samochodów w każdym z wyścigów na liście, by gracze mogli wybierać auta lepiej dopasowane do każdego typu zawodów
- Na liście dodano znacznik informujący o tym, czy gracz korzysta z wypożyczonego samochodu
- Zwiększono wynagrodzenie podstawowe we wszystkich listach gier wieloosobowych i skalowanie wypłat wraz z rosnącą liczbą graczy
- Rozwiązano szereg problemów z grafiką, kamerą i pojazdem na wejściu i wyjściu z list
- Poprawiono zachowanie gry na końcu listy, aby umieszczać graczy obok siebie
- Poziom osiągów samochodu gracza będzie wyświetlany na ekranie podsumowania wyścigu po zakończeniu każdych zawodów z listy
Interfejs użytkownika
- Dodano opcję odwrócenia sortowania samochodów w garażu
Pojazd
- Dodano brakujące oświetlenie tablicy rejestracyjnej Ferrari LaFerrari (2016)
- Dodano spojler Speedhunters dla Chevroleta Corvette Stingray 2020
- Subaru Impreza WRX STI jest teraz głośniejsze podczas korzystania z widoków z bliska oraz daleka
Świat
- Rozwiązano szereg problemów z grafiką i kolizjami w świecie Lakeshore
- Rozwiązano szereg problemów z oświetleniem w świecie Lakeshore
Ogólne poprawki i ulepszenia
- Dodano opcję resetowania aparatu w trybie zdjęć
- W garażu dodano widok bezczynności
- Dodano możliwość pomijania utworów muzycznych podczas wyścigów
- Rozwiązano pewne niespójności w sposobie wyświetlania tras wyścigów na mapie podczas zlotów i w grze
Lokalizacja
- Naprawiono szereg błędów powodujących nieprawidłowe wyświetlanie niektórych elementów tekstu w językach innych niż angielski
- Naprawiono błąd, w wyniku którego strona logowania EA wyświetlana była w języku angielskim, mimo ustawienia innego języka
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opcje syntezy mowy w VOIP były wyświetlane jako dostępne dla języków innych niż angielski