Onet przedstawił właśnie nową ramówkę na wiosnę 2019 roku. Portal, jako pierwsze medium w Polsce, wejdzie też w branżę audio i zaprezentuje 10 autorskich podcastów.

Aleksander Kutela, Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska, mówi:

Konsekwentnie realizujemy kolejne kroki naszej strategii oferując naszym użytkownikom pełny wybór i dostęp do treści zgodnie z zasadą – co chcesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz. Dlatego naszą bogatą ofertę produkcji wideo wzbogacamy teraz o nowe formaty
i treści audio. Do współpracy, jak zawsze, zaprosiliśmy plejadę najlepszych dziennikarzy, którzy wspólnie z nami będą realizowali swoje autorskie programy. Warto podkreślić, że Onet, jako pierwszy wśród polskich wydawców, rozpoczął współpracę z platformami Alexa i Google Assistant.

Cztery podcasty będą dotyczyły tematyki lifestyle’owej. Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski poprowadzą show Tamara i Bartek. Kobiecy punkt widzenia na różne sprawy przedstawią Justyna Nagłowska i Katarzyna Lengren w podcaście Dziewczyny.

Czytaj też: Royole potrzebuje zebrać większą ilość pieniędzy

Onet, ramówka Onet, ramówka Onetu, podcasty Onet, audio Onet, wideo Onet,

Beatę Sadowską zobaczymy w programie Dobry start, ale także w podcaście o tym samym tytule, gdzie opowie ona o dbaniu o zdrowie. Kolejny program to O dzieciach pół żartem pół serio. Ewa Abart opowie jak radzić sobie z wychowaniem najmłodszych.

Kolejna ciekawa produkcja to Zawód reporter, w którym to Marcin Zawada w formule talk-show odniesie się do bieżącej polityki. Samych programów czy podcastów jest znacznie więcej. Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska, mówi:

Cieszymy się, że obok audio możemy zaprezentować wyjątkową ramówkę wideo na poziomie najlepszych realizacji audiowizualnych w naszym kraju. Pokazaliśmy, że w świecie wideo jest miejsce na rzetelne dziennikarstwo, świetną publicystykę oraz na jakościową rozrywkę. Z sukcesem rozwijamy ofertę programową oraz przyciągamy do współpracy coraz więcej cenionionych dziennikarzy i twórców, znanych odbiorcom m.in. z tradycyjnej telewizji, radia czy mediów społecznościowych. Potwierdza to atrakcyjność medium jakim jest Onet.

Dokładny opis ramówki znajdziecie pod tym linkiem.

Czytaj też: Samsung przewiduje ciężki rok dla branży smartfonów

Źródło: Materiały prasowe

 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!