Z każdym rokiem elektryczne skutery nabierają coraz więcej sensu, jako że technologia się rozwija, a koszty produkcji maleją. Zwłaszcza na rynkach pokroju tym indyjskim, gdzie zatłoczone miasta są rajem dla dwukołowców. Wie o tym firma Bgaus.
Bgaus to tak naprawdę nowy gracz na arenie indyjskich skuterów elektrycznych, który rynek chce podbić dwoma modelami. Pierwszy jest tradycyjnym „podstawowym modelem”, a drugi zyskuje nieco sznytu premium. Mowa o kolejno Bgaus A2 i Bgaus B8.
Tam gdzie A2, będzie niedrogim podstawowym skuterem elektrycznym, B8 zaoferuje nieco więcej wydajności i możliwości. Oba skutery wprowadzone na rynek indyjski przez RR Global, trafią do sprzedaży w sierpniu, zachęcając potencjalnych użytkowników swoim komfortem i prostotą (via RideApart).
Dostępne z akumulatorami litowymi lub kwasowo-ołowiowymi klienci będą zapewne mogli wybrać pakiet, aby „zgrać” go ze swoim budżetem. Różnica między modelami powinna być z kolei duża, jako że model A2 napędza 250 W silnik, który rozpędza go do maksymalnie 25 km/h, podczas gdy 1900 W silnik B8 rozpędzi go już do 50 km/h.
Czytaj też: Chevrolet zapowiada coś kolorowego dla nowej Corvette
Wybór wariantu akumulatora jest powiązany z czasem ładowania, gdzie ten litowo-jonowy ładuje się do 3 godzin, a ołowiowy nawet do 8 godzin. Po stronie pozostałych elementów skutery Bgaus zapewniają przednie hamulce z podwójnym tłokiem i hamowanie regeneracyjne.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News