Reklama
aplikuj.pl

Rolls Royce zmienia się, aby zaczerpnąć nowoczesności

Rolls-Royce, to już nie producent samochodów. To „dom luksusu”, do którego marka musi się dostosować nawet pod kątem brandingu. Stąd jej nowy, nowoczesny sznyt.

Firma chce swoimi najnowszymi zmianami wzbudzić większą atrakcyjność dla młodszych klientów, jako że średni wiek kupujących wynosi obecnie 43 lata. Co jest z kolei dziś w modzie? Minimalizm i bezpośrednio wiązana z nim elegancja, która bije z prostych kresek i nieprzesadzonego projektu.

Stąd zmiany w słynnym Spirit of Ecstasy, czyli najbardziej charakterystyczny znak rozpoznawczy Rolls-Royce w postaci pochylonej kobiecej sylwetki. Na produktach firmy pojawi się jej uproszczona wersja, która na rysunkach zawsze będzie skierowana w prawo, żeby patrzeć w przyszłość.

Już od 1 września Rolls-Royce oprócz nowej rzeźby, postawi też na kolor Purple Spirit w połaczeniu z metalicznie wykończonym odcieniem Rose Gold. Zespół zajmujący się rebrandingiem uważa, że ​​te dwa odcienie wyrażają odpowiednio poczucie królewskości i długowieczności (via Motor1).

Czytaj też: Elektryczny Roadster Tesli – wszystko co wiemy

Nazwa marki też będzie wyglądać nieco inaczej, dzierżąc czcionkę Riviera Nights. Litery mają teraz bardziej fazowane krawędzie, a litery „R” są odpowiednio podkreślone. Jedyną rzeczą, która się nie zmienia, jest podwójny monogram R, który reprezentuje założycieli – Rollsa i Royce’a.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News