Nissan słusznie postanowił ujawnić swoje nowe oblicze po oficjalnym debiucie modelu Ariya, który całkowicie ma odmienić jego ofertę elektrycznych samochodów.
Ariya, to jedynie część nowego planu Nissana polegającego na ożywieniu oferty po kilku latach fatalnej sprzedaży. Nissan planuje wprowadzenie na rynek 12 nowych pojazdów w ciągu najbliższych 18 miesięcy i aby zasygnalizować nową drogę, stworzył również nowe logo nie tylko dla siebie samego, ale także dla swojej marki Nismo.
Nowe logo zdecydowanie wygląda bardziej nowocześnie, bo zamiast okrągłego logo z paskiem pośrodku ozdobionym solidnym napisem, teraz marka postanowiła na coś w rodzaju półkola z literkami „unoszącymi się” w środku. Dzięki cieniowaniu logo sprawia wrażenie 3D nawet na ekranie.
Czytaj też: Wygląda na to, że Corvette C8 jest szalenie prosta w jeździe
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News