Trzecia dekada XXI wieku, to początek wielkich zmian na rynku motoryzacyjnym, co akcentują tego typu ogłoszenia, jak np. nowe logo Peugeota.
Nowe logo Peugeota
Dla przypomnienia, wielu producentów w Europie i USA ogłosiło już swoje wielkie plany związane z przyszłością motoryzacji głównie pod kątem elektrycznych modeli, a wśród nich Kia z hukiem ogłosiła swój nowy wizerunek. Podobnie postąpił Peugeot.
Ten francuski producent samochodów sprawia wrażenie jednego ze światowych liderów w myśl elektryfikacji wśród znanych nam od dekad marek. Dlatego w swojej nowej erze i pod skrzydłami Grupy Stellantis chce być rozpoznawalny pod innym logo i tożsamością.
Nowe logo Peugeota, widoczne powyżej, jest w rzeczywistości 11. w historii marki, które ponownie ma odzwierciedlać nowy styl firmy z naciskiem na minimalizm i elegancję. Nie zabrakło też nowej czcionki w samej nazwie producenta i z tego co wiemy, najpierw to nowe logo będzie pojawiać się w materiałach reklamowych, ale trafi wreszcie na samochód, a dokładniej mówiąc, model 308 nowej generacji, który zadebiutuje 18 marca.