Dziś zbiegły się w czasie dwie nowości od Nvidii, jaką jest nie tylko aktualizacja sterowników graficznych, ale też premiera technologii renderowania DLSS w grze Anthem. Rzućmy więc okiem na to, co dokładnie oferują te dwie nowości.
Zacznijmy może od sterowników oznaczonych numerkiem 419.67, ponieważ wprowadziły całkiem wiele, choć skupiły się głównie na wsparciu za pomocą Game Ready nowego trybu Battle Royale w Battlefield V. Ponadto prowadziły optymalizacyjne poprawki w grze Sekiro: Shadows Die Twice, a nawet technologii NVIDIA DXR i DLSS w grze Shadow of the Tomb Raider. Całość dopełniają dwa nowe monitory zgodne z G-Sync Compatible, do których zawitały modele ASUSa, a dokładnie 25-calowy VG258 oraz 27-calowy VG278QR.
Nie powinniśmy też pomijać informacji o aktualizacji Anthem, w której to twórcy umożliwili działanie technologii NVIDIA DLSS. W skrócie – to sposób renderowania korzystający z błogosławieństw architektury Turing, który zwiększa wydajność na wyższych rozdzielczościach. Test w rozdzielczości 4K wykazał, że gracze mogą liczyć na skok klatek na sekundę nawet do 40%:
Czytaj też: Bethesda murem za Valve! Fallout 76, Doom Eternal, Rage 2 i Wolfenstein: Youngblood trafią na Steam
Źródło: Prasowe