WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Nowy Genesis G90 zachwyca nowym wyglądem

Genesis, czyli luksusowa marka Hyundaia postarała się z aktualizacją swojego flagowego sedana G90 na 2020 rok, który konkuruje w segmencie luksusowych limuzyn pełnowymiarowych

Genesis G90 w nowym wydaniu zyskuje odważny, świeży wygląd, odświeżone wnętrze oraz poszerzoną listę standardowych systemów wspomagających kierowcę i systemów bezpieczeństwa. Jest to pierwsza znacząca aktualizacja G90 od czasu wprowadzenia go na rynek. Co ważniejsze, jego odważna nowa stylistyka, która całkowicie zmienia przód i tył samochodu, ujawnia kierunek stylizacji marki.

Z tyłu nowy G90 ma zintegrowany spojler, a jego tylne światła zmieniły się z pionowych na wąskie poziome jednostki. Tablicę rejestracyjną przeniesiono również w zdeformowany zderzak między dwoma dużymi końcówkami wydechu w kształcie podobnym do kratki sedana. Nowe koła z kolei sprawiają wrażenie znacznie bardziej dynamicznych z tą swoją podobną konstrukcją sześciokątną, która nawiązuje do maskownicy chłodnicy.

Genesis G90, nowy Genesis G90, Genesis G90 2020,

Wewnątrz zmiany są mniej dotkliwe. 12,3-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy G90 jest teraz ekranem dotykowym, a jego oprogramowanie jest podkreślone miedzianymi akcentami. To jednocześnie pierwszy model Genesis, który oferuje bezprzewodowe aktualizacje map nawigacyjnych i oprogramowania. Resztę dopełnia CarPlay i Android Auto w standardzie, czy technologia aktywnej redukcji szumów przy zmianie wykończenia i materiałów wewnętrznych.

Genesis rozszerzył również standardową listę pomocniczych technologii dla kierowcy tego sedana. Mowa o asystencie trzymania się pasa ruchu, tym z myślą o jeździe na autostradzie, systemach ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu i systemach ostrzegania o kolizji z przodu.

Genssis G90, nowy Genssis G90, Genssis G90 2020,

Tak jak poprzednio, dostępne będą dwa poziomy wyposażenia, a zawieszenie i układ napędowy G90 pozostaną niezmienione. Wydanie 3.3T Premium jest nadal napędzane turbodoładowanym 3,3-litrowym silnikiem V6 o mocy 365 koni mechanicznych, a 5.0 Ultimate ma wolnossący 420-konny 5.0-litrowy silnik V8. Napęd na tylne koła jest standardem, a napęd na wszystkie koła jest opcjonalny we wszystkich modelach. Oba silniki są nadal połączone z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Ceny pozostają z kolei nieznane przy jednoczesnym rozpoczęciu premiery w grudniu tego roku.

ŹRÓDŁO: Road and Track