Reklama
aplikuj.pl

Nowy God of War miał mieć więcej pojedynków z bossami

Nowy God of War mógł być jeszcze lepszą grą. Produkcja miała zawierać więcej pojedynków z bossami.

Ostatni God of War mimo tego, że wyszedł na początku 2018 roku, to nie został zapomniany. Masa nagród Gry Roku sprawiła, że produkcja, za którą odpowiada Cory Barlog jest dziś w centrum uwagi. Była jednak jedna rzecz, na którą fani poprzednich odsłon bardzo narzekali. Mianowicie mówimy tutaj o liczbie starć z potężnymi bossami, które Kratos mógłby zabić.

Nowy wywiad opublikowany na kanale Noclip zdradza trochę więcej na temat samej produkcji tytułu. Okazuje się, że starć z bossami miało być więcej. Podczas produkcji zapadało jednak mnóstwo bardzo ważnych decyzji, które zmniejszały grę, ponieważ tytuł był zbyt ambitny. Barlog wie jednak, gdzie popełnił błędy i nie zamierza znów ich popełnić. Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się o wstępnej produkcji DLC do gry. Dodatek jednak nigdy nie powstał przez to, że z małego projektu zamienił się w dużą grę.

Czytaj też: Nowe tekstury do Mass Effect 2 i 3 sprawiają, że gra bez nich nie ma już sensu!

Źródło: n4g.com