W zeszłym miesiącu informowaliśmy Was o nowym rekordzie 0-400-0 km/h, którego osiągnęła firma Koenigsegg modelem Regera, czyli hybrydowym hipersamochodem bez tradycyjnej skrzyni biegów. Teraz z kolei możemy obejrzeć, jak przebieg wyglądał z samej kabiny.
Regera została wyposażona w silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 1100 koni mechanicznych, wspomagając się trzema silnikami elektrycznymi. Jeden z nich wylądował przed wałem korbowym, a pozostałe znalazły miejsce na prawym i lewym tylnym kole. To właśnie to połączenie finalnie zapewnia Regerze moc 1500 KM i moment obrotowy rzędu niewyobrażalnych 2000 Nm.
Ponieważ silnik cały czas pracuje w trybie bezpośrednim, oglądanie i słuchanie przyspieszenia Regera jest całkiem nietypowe. Nawet według wysokich standardów Koenigsegga Regera nie przypomina żadnego innego samochodu.