Reklama
aplikuj.pl

Odkryj w tym tygodniu na Spotify będzie sponsorowane

odkryj w tym tygodniu, spotify

Spotify rusza z nowym formatem reklamowym. Czego się spodziewać po sponsorowanych playlistach?

Jeśli jesteście użytkowaniami Spotify to zapewne kojarzycie playlistę Odkryj w tym tygodniu. Dzięki niej możemy co tydzień słuchać piosenek wybranych pod nasze gusta. Nie zliczę ile razy trafiłem na fajny utwór dzięki tejże opcji.

Spotify zamierza teraz stworzyć trochę zmodyfikowaną wersję formatu Odkryj w tym tygodniu. Popularny serwis streamingowy uruchamia w regionie EMEA nowy format reklamy w ramach platformy. Po udanych testach w Ameryce oraz wprowadzeniu nowego formatu w Wielkiej Brytanii, możliwość sponsorowania personalizowanej playlisty Odkryj w tym tygodniu staje się dostępna na 9 nowych rynkach – Polsce, Austrii, Belgii, Irlandii, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce, Szwajcarii oraz Turcji.

Czytaj też: Facebook mówi prawdę, Apple się obraża, a ja przestaję ogarniać co się dzieje

Rak Patel z Spotify komentuje nową opcję tak:

Rak Patel

Playlista “Odkryj w tym tygodniu” daje markom możliwość pokazania użytkownikom platformy jak dobrze ich znamy i rozumiemy. W Spotify skupiamy się na dostarczaniu markom i reklamodawcom unikalnych możliwości kontaktu ze słuchaczami. Możliwość sponsorowania listy odtwarzania “Odkryj w tym tygodniu” jest tylko jednym z nich. Funkcję tę wprowadziliśmy już w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Od firm, które skorzystały z okazji, by nawiązać relację z odbiorcami otrzymaliśmy wyłącznie pozytywne opinie. Cieszymy się, że teraz możemy rozszerzyć dostępność tej funkcji na nowe rynki w regionie EMEA.

Jak działać będą sponsorowane playlisty? Nowy format reklamowy daje możliwość wykorzystania w swoich działaniach reklam zarówno w formie audio, jak i wideo. Możliwe zatem, że po prostu użytkownicy otrzymają dodatkową playlistę Odkryj w tym tygodniu, która opłacona będzie przez firmę, której logo gdzieś się pojawi. Ciekawe czy użytkownicy Premium również będą je widzieć. Specjalnie płacę, aby takie rzeczy mi się nie pokazywały.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News