Reklama
aplikuj.pl

Operacja wyrocznia w Wildlands – Ubi naprawia błędy i dodaje nową zawartość

Operacja wyrocznia w Wildlands to kolejny etap rozwoju gry-usługi. Co tym razem przygotował dla nas Ubisoft?

Naprawdę lubię model gry-usługi. A najbardziej przepadam za tym w jaki sposób robi to Ubisoft. Już na premierę otrzymujemy masę zawartości, a potem po czasie pojawiają się darmowe aktualizacje lub płatne dodatki wprowadzające nową misje czy mechaniki.

Czytaj też: Strażnicy Galaktyki w Fortnite – Epic i Marvel rozwijają swoją współpracę

Tym razem to Ghost Recon: Wildlands otrzyma nową zawartość. Czego się spodziewać? Dzięki tej darmowej aktualizacji 2 maja otrzymacie dostęp do dwóch nowych misji, które sprawią, że będziecie musieli zmienić swój sposób postrzegania prawdy. Bowman poprosi was o uwolnienie inżyniera Skell Tech, który został aresztowany przez Unidad. Cel ma wiedzę na temat tajemnic przemysłowych USA, które wymagają ochrony. Podczas misji spotkacie majora Cole’a D. Walkera, dowódcę oddziału Duchów z własną misją.

Jak przystąpić do zabawy? Jeżeli ukończyliście pierwszą misję Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, operacja „Wyrocznia” będzie dostępna automatycznie. Misja rozpocznie się w prowincji Montuyoc – na mapie taktycznej zobaczycie specjalny symbol. Ukończenie operacji „Wyrocznia” da wam dwie nagrody do wykorzystania w Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Będzie to nowa bransoletka oraz tatuaż.

Wildlands otrzymało także solidną porcję poprawek.

Poprawki ogólne / PvE

Tryb Guerrilla

• Usprawniono proces matchmakingu trybu Guerrilla, który rozpoczynał rozgrywkę po tym, jak znajomy dołączył do gracza, nim wszyscy czterej gracze byli obecni.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że rozgrywka rozpoczynała się bez pełnego oddziału w publicznym matchmakingu.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że gracz nie był przenoszony do lobby po przyjęciu zaproszenia.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, ze gracz nie otrzymywał nagród kosmetycznych, jeśli opuścił rozgrywkę przed ekranem zwycięstwa.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że personalizacja wyglądu sojuszników sterowanych przez SI resetowała się po rozpoczęciu nowej sesji.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że możliwe było pozbycie się misji.
• Naprawiono błąd z dźwiękiem w trybie Guerrilla, który występował na ekranie porażki.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że pojazdy z martwymi NPC nie znikały po zakończeniu fali.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że ostatni wrogi NPC w trybie Guerrilla znikał natychmiast po zabiciu go.
• Naprawiono błędy z replikacją w trybie Guerrilla w trakcie sesji kooperacji.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że rozgrywka mogła się zakończyć bez wyświetlenia licznika czasu.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre premie umiejętności nie działały przez zmianę poziomu trudności podczas sesji trybu Guerrilla.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że napisy i głos sklepikarki były ucinane przez ekran końcowy.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że stopień alarmu wrogów w określonych warunkach spadał do Nie wykryto / Podejrzenie.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że wszystkie bronie i akcesoria kupione w trybie Guerrilla były później oznaczone jako „Nowe” w głównej grze.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odblokowanie spodni ocalałego i koszulki ocalałego w trybie Ducha po wygraniu w trybie Guerrilla.

Wszystkie platformy

• Naprawiono błąd, który sprawiał, że opadanie pocisku M110 było zbyt wyraźne.
• Z wymagań do zdobycia trofeum „Mistrz misji” usunięto konieczność ukończenia misji „Ciche wino” oraz „Zjebka”.
• Naprawiono błąd tłumaczeniowy, który sprawiał, że w lokalizacjach azjatyckich brakowało przerwy w tekście „Kontynuuj kampanię”.
• [CICHE WINO] Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kozak uciekał po tym, jak gracz do niego strzelił, gdy omawiał cele misji.
• Naprawiono błąd z buchonem Marcusem Jensenem, który sprawiał, że w pewnych sytuacjach był on animowany nieprawidłowo.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że ukończenie wszystkich misji w głównej grze pokazywało tylko 98% ukończenia.

PC

• Usprawniono wydajność podczas korzystania z Nvidia Ansel ze sterownikiem 418.91.
• Naprawiono błąd w trybie Ducha, który sprawiał, że bronie powracały do standardowych wersji między jedną i drugą sesją gry.
• Naprawiono błąd w trybie Guerrilla, który sprawiał, że napisy wyświetlały się tylko dla hosta w sesji kooperacji.

Sklep + przedmioty

• Naprawiono błąd graficzny, który sprawiał, że koszulka ACU przenikała przez elementy kostiumów postaci żeńskich.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie otrzymywali dodatkowych PD za premie do PD.
• Efekt noktowizji hełmu FAST + noktowizora panoramicznego, hełmu FAST + specjalnego noktowizora oraz hełmu High Cut + specjalnego Noktowizor nie wykorzystuje już starego filtru (zielonego), tylko nowy (żółty).
• Kamuflaż AOR1 wykorzystuje teraz bardzo autentyczne kolory i wzory.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że plecak trekkingowy przenikał przez kamizelki Molle i Crossdraw.
• Naprawiono kilka błędów z ubraniem Gorka.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że kamizelka Crossdraw przenikała przez żeńskie postacie.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że kurtka Windblocker i koszulka ACU przenikały przez spodnie.
• Naprawiono błąd z gestem „Pozamiatane”, który sprawiał, że strzykawka utykała w nadgarstku postaci.
• Naprawiono błąd z ciężką kamizelką oddziałów porządkowych, który sprawiał, że na naramiennikach nie wyświetlały się odznaki.
• Naprawiono błąd z niektórymi kamizelkami, który sprawiał, że amunicja podążała za ruchami gracza, zamiast kamizelki.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi kupowanie skrzynek i premii w DLC.

PvP

Wszystkie platformy

• Ograniczono do 3 liczbę min, które jednocześnie mógł rozstawić dron Sapera.
• Zmniejszono wytrzymałość drona Sapera, by była bliższa wytrzymałości dronów używanych przez Medyka i Partyzanta.
• Naprawiono problem w Ghost War, który umożliwiał wykorzystywanie błędu (znanego jako bieganie i kucanie) poprzez używanie gestów i umiejętności związanych z pistoletami.
• Naprawiono niektóre błędy kolizji na kilku mapach PvP.

PC

• Naprawiono funkcję znacznika w Ghost War, która sprawiała, że podczas spamowania znaczników dochodziło do pogorszenia jakości połączenia.

Czytaj też: Gry RPG robią już tylko pasjonaci – autorzy Technomancera o swojej pracy

Źródło: ghost-recon.ubisoft.com