Reklama
aplikuj.pl

Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą!

Wrocławski finetech PayEye, który opracował pierwszy na świecie pełny ekosystem płatniczy oparty na biometrii tęczówki otrzymał dotację od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która pomoże mu wystartować na zagranicznych rynkach.

Płatności okiem PayEye za granicą

Wrocławski finetech PayEye realizuje już pilotażowo we Wrocławiu płatność okiem. W planach mają już podbój kolejnych polskich miast, ale nie tylko. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach dotacji „Go to Brand” przyznała prawie 0,5 mln zł PayEye, co pozwoli im rozwinąć swoją technologię także na zagranicznych rynkach.

Czytaj też: Netflix zaoferuje nam opcję losowego odtwarzania
Czytaj też: OLX wprowadza zmiany w limitach bezpłatnych ogłoszeń i reklamacjach
Czytaj też: Uważajcie, te rozszerzenia do Google Chrome zawierają złośliwe oprogramowanie

Jak mówi Krystian Kulczycki, prezes PayEye:

Wybraliśmy tęczówkę oka, bo wszelkie badania wskazują, że tęczówka ze względu na swoją niepowtarzalność jest najbezpieczniejszą biometryczną metodą identyfikacji użytkownika. Jesteśmy pierwsi na świecie, bo w finansach, a dokładniej w płatnościach biometrii oka nikt nie wykorzystywał. Mamy poczucie, że możemy stać się polską marką eksportową, która będzie rozpoznawalna na świecie. Dysponujemy autorskim rozwiązaniem, które łączy osiągnięcia nauki z najnowocześniejszą technologią, a więc mamy się czym chwalić
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dotację PayEye chce przeznaczyć na wejście na rynki Europejskie, ale również do Stanów Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Singapuru, bo właśnie tam jest największe zapotrzebowania na usługi związane z nowoczesnymi metodami bezgotówkowych płatności.