Reklama
aplikuj.pl

Phil Spencer przekonuje, że porażki w branży gier wideo są bardzo ważne

Phil Spencer przekonuje, że porażki w branży gier wideo są bardzo ważne. O co dokładnie chodzi?

Phil Spencer wypowiedział się w ostatnim czasie na bardzo ciekawy temat. Jak dobrze wiemy, proste gry wideo potrafią okazać się hitami, w które będzie zagrywał się cały świat. Zdarza się również, że tytuły AAA, które miały przynieść miliony dolarów zysku, okazują się poważną wtopą. Czy w takiej sytuacji producenci gier powinni się załamać i poddać?

Spencer przekonuje, że w takim zachowaniu nie ma najmniejszego sensu. Jego zdaniem, porażki w branży growej są tak samo ważne, jak sukcesy. Dzięki temu pracownicy, którzy odnieśli klęskę, są bogatsi o doświadczenie, które potem procentuje. Wiedzą oni, co nie działa i co się graczom nie spodoba. Nie wolno pozostawać również w swojej strefie komfortu i tworzyć w kółko tego samego. Większość producentów boi się zaryzykować i stworzyć coś nowego, w obawie o reakcję graczy. To właśnie porażki i próbowanie nowego sprawia, że jesteśmy lepszymi producentami, co potem pomaga stworzyć najlepsze gry wideo czy platformy.

Czytaj też: Zapowiedź Borderlands 3 na The Game Awards 2018?

Źródło: twinfinite.com