Elektryczne Porsche doczekało się już odświeżenia na nowy rok modelowy, co przynosi nie tylko nowe kolory, ale też system subskrypcji opcjonalnych funkcji i podbicie osiągów wydania Turbo S.
Zmiany w elektrycznych Taycanach na 2021 rok modelowy sprowadzają się do szeregu aktualizacji pod względem wydajności, technologii i wyglądu. Nie zabrakło też ulepszenia osiągów, gdzie najmocniejszy Taycan w wersji Turbo S zalicza sprint do 200 km/h w zaledwie 9,6 sekundy, czyli o 0,2 sekundy szybciej, a ćwierć mili pokonuje w 10,6, a nie 10,7 sekundy.
Standardowe funkcje nowych Taycanów obejmą Smartlift w przypadku adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego, dodatku radia cyfrowego, maksymalizującą żywotność akumulatora funkcję ładowania o mocy 200 kW oraz siedmiu kolorów do wyboru.
Reszta to już zabawa z opcjami dodatkowo płatnymi, wśród których wyróżnia się kolorowy wyświetlacz head-up z możliwością konfiguracji.
Czytaj też: W pełni elektryczny Genesis eG80 wyszpiegowany
Porsche postarało się również o opcjonalną ładowarkę o mocy 22 kW, która skraca czas ładowania akumulatora o połowę w porównaniu ze standardową ładowarką o mocy 11 kW. Nowością są też funkcje na żądanie, czyli płatne, ograniczone czasowo funkcje na czele z dodatkami wspomagającymi kierowce.
Porsche zacznie przyjmować zamówienia na Taycan 2021 od połowy września, a dealerzy będą mieli je w salonach miesiąc później.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News