Reklama
aplikuj.pl

Powstaje serwis społecznościowy dla polskiej branży e-handlu

Powstaje serwis społecznościowy dla polskiej branży e-handlu

By ułatwić przedsiębiorcom zajmującym się e-handlem komunikację między sobą, powstaje pierwszy polski serwis społecznościowy Ecommerce.pl. Na nim będą mogli dzielić się swoją wiedzą, poszukiwać odpowiedzi na nurtujące ich pytania i nie tylko.

Ecommerce.pl – pierwszy polski portal społecznościowy dla e-commerce

Choć dla niektórych branża e-handlu wydaje się być „prostym zajęciem”, to w rzeczywistości zajmujący się nią przedsiębiorcy muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom. Wraz z rozwojem tego segmentu rośnie potrzeba dostępu do usystematyzowanej, praktycznej wiedzy, za którą nie stoi teoria a praktyka. Początkujący przedsiębiorcy muszą szukać odpowiedzi na portalach społecznościowych lub forach. A tam często tracą czas na przekopywanie się przez utrudniające pozyskanie informacji komunikaty.

Czytaj też: Wiadomości Google z nowościami – przypinanie wątków i nie tylko

I tutaj z pomocą przyjdzie im serwis społecznościowy Ecommerce.pl  dedykowany właśnie właścicielom sklepów internetowych i specjalistom działającym w tej branży. Przedsiębiorcy będą mogli zaczerpnąć informacje od ekspertów i to w jednym miejscu, a na dodatek zupełnie za darmo.

Serwis ruszy 22 czerwca, a otwarcie nastąpi podczas konferencji  Blitzcommerce. Jak mówi Bartosz Ferenc, pomysłodawca ecommerce.pl:

Chcemy zacząć z impetem, ale też bardzo merytorycznie, bo taka ma być nasza platforma. Ma być ciekawie, ale przede wszystkim mądrze, kompetentnie i praktycznie. Blitzcommerce to konferencja dla każdego handlującego w sieci. Podczas niej wystąpią czołowi polscy eksperci, którzy są odpowiedzialni za wiodące sklepy internetowe. Opowiedzą o swoich doświadczeniach, realnych problemach i rozwiązaniach testowanych na żywym organizmie.

Czytaj też: Oto Spotify Greenroom, czyli konkurencja dla Twitter Spaces i Clubhouse

W serwisie będzie można przeczytać napisane przez ekspertów artykuły z dziedzin: SEM, SEO, Social Media, Allegro, Amazon, logistyka oraz płatność. Będzie to miejsce, w którym przedsiębiorcy na rożnym etapie rozwoju będą mogli dzielić się doświadczeniami i wiedzą.