Media społecznościowe od zawsze były i nadal będą idealnym miejscem, w którym twórcy mogą angażować swoich fanów. Na taki pomysł wpadło studio NoCode, które zobowiązało się do stworzenia gry Pekken, stawiając tylko jeden warunek…

Cała historia wzięła się od prostego projektu, jacy zaserwowali sobie deweloperzy ze studia, aby odejść od wymagającego procesu twórczego nad Observation. Wynik kilkugodzinnej zabawy ujawnił na swoim Twitterze niejaki McKellan, ujawniając bijatykę z gołębiami w roli głównej, która samą nazwą nawiązuje do szeroko rozpoznawalnej serii. Nie jest to jednak coś, co grupa programistów zrobiła „na kolanie”.

Pekken swoim stylem rodem z czasów PlayStation 1 i ery wszechobecnych bijatyk wyróżnia się na tle podobnych produkcji samym zaawansowaniem, które przewiduje slow-motion, mechanizm K.O., a gołębią widownie w tle. Co jednak najważniejsze, autor tego wpisu zadeklarował, że jeśli społeczność Twittera udostępni go przynajmniej 10000 razy, to NoCode stworzy i wyda jej pełnoprawną wersję… ale dopiero po debiucie głównego projektu, czyli Observation.

Akcja wymaga jedynie rozgłoszenia, aby taka liczba retweetów pojawiła się na koncie tego wpisu, więc jeśli to czytacie, to chyba nie macie nic przeciwko temu, żeby udostępnić wpis na swoim Twitterze? Obecnie potrzebna liczba zbliża się już do tej wymaganej, więc wygląda na to, że w 2020 roku możemy szykować pady na walkę niejakiego Jackie Bird i Waltera Pecka.

Czytaj też: Nie uwierzysz, że ta grafika przedstawia przebieg gry Pac-Man

Źródło: PCGamer

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!