Reklama
aplikuj.pl

Przeglądarka dla graczy Opera GX rozdaje darmowe gry. Czym jest GX.games?

W styczniu na GX.games — specjalnej gamingowej platforma przeglądarki Opera GX — pojawiły się dwa nowe darmowe tytuły. Już teraz można odebrać Gladium, grę akcji osadzoną w realiach starożytnego Rzymu. Na platformie pojawiła się także eksplodująca kolorami Princess Farmer. Wszystko w ramach nowej inicjatywy pod nazwą „Monthly Drop”, która polega na regularnych, comiesięcznych i bezpłatnych zrzutach gier, przeznaczonych dla użytkowników przeglądarki Opera GX.

Czym jest GX.games?

GX.Games to platforma, na której niezależni twórcy gier spotykają się z wielomilionową społecznością zgromadzoną wokół GX. Na tym etapie zespół Opera GX stawia w centrum uwagi więcej niezależnych gier. To ciekawa inicjatywa autorstwa przeglądarki, która ma 20 milionów regularnych użytkowników. Już wcześniej GX zaskakiwała tworząc pierwszy wirtualny cmentarz dla graczy w Metawersie, czy organizując pierwszy polski teleturniej gamingowy Hot Tab Hero.

W zeszłym roku za pomocą GX.games rozdano dziesiątki niezależnych gier o wartości tysięcy dolarów. Liczba ta ma się potroić w tym roku, a nowe zrzuty będą pojawiać się regularnie.

W tym miesiącu przeglądarka oferuje Gladium — szybką grę akcji i walki osadzoną w czasach starożytnego Rzymu. Fani serii Dark Souls od razu poczują się jak w domu. Następna w kolejce jest urocza powieść wizualna Princess Farmer od Whitethorn Games. W tytule, który uzyskał 94% „bardzo pozytywnej” oceny na platformie Steam, gracz steruje… królikiem, który jest jednocześnie zwykłym farmerem.

Prócz gladiatorów i króliczków, na GX.games dostępnych jest wiele innych wysokiej jakości darmowych gier niezależnych, w tym  Hero’s Hour, Leaf Blower Revolution, DYO, czy Last Horizon.

Podczas gdy studia AAA są świetne w tworzeniu niesamowitych gier na rynek masowy, to niezależni programiści tworzą tytułu przepełnione kreatywnością i oryginalnością, które pobudzają wyobraźnię odbiorców gier. Doceniamy to i chcemy, aby właśnie te gry znalazły się w centrum uwagi

– mówi Mattijs de Valk, VP Content Acquisition w Opera.

Więcej szczegółów na https://gx.games. Myślicie, że inicjatywa się przyjmie?