Czy tworzenie gier na aktualną generację konsol jest aż tak problematyczne? Współtwórca Halo już nie może się doczekać nowej generacji konsol.
Jak to jest tworzyć gry na aktualną generację? Dobrze, nie dobrze? Współtwórca serii Halo ma swoje zdanie na ten temat. Czym są dla niego aktualne urządzenia i na co czeka najbardziej?
Marcus Lehto, który aktualnie pracuje nad grą Disintegration wypowiedział się na temat nowej generacji konsol. Z jego słów ewidentnie wynika, że wprost nie może się on doczekać już pracy z PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Znacząca zmiana w procesie produkcji będzie wynikać z tego, że nowe konsole mają dyski SSD, które znacząco ułatwią pracę.
Czytaj też: Diablo 2 odtworzone w Unreal Engine nie wygląda już tak mrocznie
To zrobi ogromną różnicę. […] Stare platformy są już z nami od ilu… siedmiu lat? Tworzenie na nie gier to jak praca w epoce kamienia łupanego.
Marcus Letho
Według oficjalnych informacji, PlayStation 5 ma oferować dwa razy szybszy dysk niż Xbox Series X. To jednak maszyna Microsoftu zaoferuje lepsze osiągi pod względem graficznym.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News