Firma pXcycle wprowadziła na rynek najnowszą wersję elektrycznego roweru górskiego. pXcycle EX-C+ ma być niezwykle wszechstronną opcją.
Pomimo różnorodności modeli, wszystkie zawierają ramę z przednim zawieszeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe oraz silnik o centralnym napędzie z czujnikiem momentu obrotowego. Różnice między nimi wynikają głównie z osiąganych prędkości i mocy.
Podstawowa wersja pXcycle EX-C 250 ogranicza się do silnika z 250W mocy. Może dzięki temu osiągnąć maksymalną prędkość rzędu 25 km/h. Jest też wyposażony w baterię 36V 10Ah i może przejechać nawet 96 km na jednym ładowaniu. Odnosi się do jednak do niskiego stopnia wspomagania – przy wyższych zasięg będzie mniejszy.
Z kolei pXcycle EX-C+ 400 posiada akumulator 48V 10Ah, który zwiększa prędkość maksymalną do 45 km/h. Maksymalna osiągana moc to 600W, a opisywany model posiada również wbudowany przedni i tylny bagażnik oraz oświetlenie LED.
Trzy dostępne modele od pXcycle różnią się nie tylko specyfikacją, ale też ceną
Najbardziej zaawansowany jest model pXcycle EX-C+ 600, wyposażony w silnik o mocy 850W i baterię 48V 14Ah. Podobnie jak powyższy model, ten także zawiera bagażniki i oświetlenie LED. Model 250 jest dostępny w przedsprzedaży w cenie 1495 dolarów. 400 kosztuje sto dolarów więcej, natomiast zakup 600 ma się wiązać z wydatkiem rzędu 1795 dolarów.