From Software dodało do Elden Ring ray-tracing. Jak technologia wpłynęła na wymagania sprzętowe? Czy gracze konsolowi też otrzymają lepszą grafikę?
Elden Ring z ray-tracingiem
Elden Ring stał się jeszcze ciekawszą produkcją. Tym razem deweloperzy gry dodali do niej wsparcie dla ray-tracingu. Co ciekawe, nie dotyczy to tylko wersji PC, ponieważ i konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X również wspierają tę technologię. Bez ray-tracingu grać za to muszą gracze Xbox Series S, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Czytaj też: Pachimarzec w Overwatch 2, czyli o co tu chodzi?
Dodanie ray-tracingu w wersji PC wpłynęło jednak na wymagania sprzętowe gry. Jak prezentują się one teraz? Tytuł nie słynie z dobrej optymalizacji więc te wieści mogą budzić niepokój. Sprawdźcie, czy zdołacie włączyć nową funkcję.
Minimalne wymagania sprzętowe z ray-tracingiem
- SYSTEM OPERACYJNY: WINDOWS 10
- PROCESOR: Intel Core i5-10600K lub AMD Ryzen 5 3600XT
- PAMIĘĆ RAM: 16 GB
- KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB
- SPODZIEWANA JAKOŚĆ: 1080p – Niskie detale – Minimalny Ray Tracing
Rekomendowane wymagania sprzętowe z ray-tracingiem
- SYSTEM OPERACYJNY: WINDOWS 11
- PROCESOR: Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 7 3800XT
- PAMIĘĆ RAM: 16 GB
- KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6900 XT, 16 GB
- SPODZIEWANA JAKOŚĆ: 1080p – Wysokie detale – Maksymalny Ray Tracing