Reklama
aplikuj.pl

Ray-tracing w Xbox Series X z odważnym porównaniem ze strony Microsoftu

raytracing, xbox series x, microsoft

Phil Spencer postanowił przedstawić swoje zdanie na temat ray-tracingu. Technologia ma być iście rewolucyjna.

Co nas czeka podczas kolejnej generacji konsol? Wydaje się, że nie powinniśmy się spodziewać zbyt dużych zmian w oprawie graficznej. Gry będą ładniejsze, bardziej złożone, a do tego włączą się szybciej, ale czasy ogromnych skoków jakości już minęły.

Chyba, że… Phil Spencer uważa, że jedna rzecz będzie prawdziwą rewolucją na konsolach. Chodzi tutaj konkretnie o technologię ray-tracingu, która na komputerach raczkuje, ale już teraz w takim np. Minecrafcie pokazuje prawdziwą rewolucję graficzną.

Czytaj też: Data premiery The Last of Us: Part 2 oraz data wydania Ghost of Tsushima!

Phil Spencer używa tutaj dość odważnego porównania. Głowa Xboxa twierdzi bowiem, że dzięki lepszym podzespołom oraz ray-tracingowi doświadczymy różnicy, która przypomni nam przejście z 2D do 3D.

Różnica w oprawie graficznej jest bardzo duża, ale czy w tradycyjnych grach z realistyczną grafiką, ray-tracing też będzie tak zachwycał? Przekonamy się pod koniec tego roku.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News