Wygląda na to, że Battlefield V stanie się pierwszym benchmarkiem dla nowych technologii Nvidii, bo wkrótce do Nvidia RTX dołączy renderowanie DLSS. 

Mowa dokładnie o Deep Learning Super Sampling, o którym pisaliśmy już Wam wcześniej, wyjaśniając jednocześnie sposób jego działania. W skrócie – sztuczna inteligencja ukryta w rdzeniach, jakie przyniosła architektura Turing zwiększa w ogromnym stopniu płynność gry… i wygląda na to, że nie tylko na wysokich rozdzielczościach, ale również na tych „niskich”, czyli np. Full HD. Samej premiery DLSS w Battlefield V mogliśmy oczekiwać już po wczorajszym przecieku, według którego karta GeForce RTX 2060 będzie oferowała 90 FPS bez technologii Nvidia RTX i DLSS, 65 FPS z Nvidia RTX i 88 FPS z Nvidia RTX oraz DLSS w rozdzielczości 1920x1080p.

Renderowanie DLSS zawita do Battlefield V

Wzrost 23 klatek na sekundę jest wręcz fenomenalnym wynikiem… ale zapewnionym przez producenta, a nie niezależnego testera. Dlatego też powinniśmy zwolnić z otwieraniem szampana i poczekać na premierę DLSS w Battlefield V. To powinno z kolei nastąpić w okolicy 10 stycznia, choć nie zdziwię się, jeśli Nvidia zapożyczy ten przykład do swojej konferencji, na której mają pokazać wspomnianego .

Czytaj też: Sześć wariantów karty Nvidia GeForce RTX 2060

Źródło: DSOGaming

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej