Wiemy już w jakiej jakości działa Returnal na PS5. Konsola pokazuje tutaj swoje duże pokłady mocy.
Rozdzielczość i płynność Returnal
Sony szykuje się do premiery Returnal. Pierwsza duża gra ekskluzywna od Japończyków od czasu premiery konsoli PS5 zadebiutuje już 30 kwietnia i widać, że deweloperzy starają się, aby tytuł wyglądał jak najlepiej.
Czytaj też: Domniemana umowa Sony-Capcom sprawia, że Resident Evil Village wygląda gorzej na Xbox
Jakiej rozdzielczości czy płynności powinniśmy się zatem spodziewać? W skrócie – najwyższej. Dokładnie? Returnal na PS5 zadziała w rozdzielczości 4K, a klatki na sekundę będą stale pokazywały „60”. To jednak nie koniec atrakcji wizualnych.
Czytaj też: Star Wars Kotor Remake naprawdę powstaje
Okazuje się bowiem, że Returnal będzie także wykorzystywał wymagający ray-tracing. W przeciwieństwie jednak do takiego premierowego wydania Spider-Man: Miles Morales, tutaj ray-tracing nie sprawia, że gra działa w 30 klatkach na sekundę. Lepsze odbicia czy cienie będą od razu włączone w jedynym ustawieniu graficznym, czyli wspomnianym 4K/60fps.