Dla takich właśnie gier powstał Early Access i choć wiele twórców zdaje się go nadużywać, to gra przeszukiwania tych odmętów jest chyba warta świeczki. Zwłaszcza przy produkcjach pokroju Risk of Rain 2, która trafiła na Steam (aż dziwne, że nie na Epic Games Store!) w tym tygodniu, gromadząc spore grono oddanych graczy.
Czytaj też: Następny Assassin’s Creed z wikingami w roli głównej
Risk of Rain 2 jest tak naprawdę kontynuacją „jedynki”, ale z tą różnicą, że twórcy postawili na pełne 3D, zamiast widoku izometrycznego, dodając do gry ciekawy mechanizm, który sprawia, że z upływem czasu rozgrywka po prostu staje się trudniejsza. Widocznie wystarczyło to, aby zgromadzić prawie 70000 graczy przed ekranami w jednej chwili i sprzedać przynajmniej ćwierć miliona egzemplarzy. Graczy jest jednak pół miliona, a różnica sprowadza się do niedostępnej już promocji. Z tej okazji PCGamer zadał twórcom z Hopoo Games kilka pytań. Dokładne odpowiedzi znajdziecie tutaj, a poniżej sprowadzę wszystkie informacje do minimum.
Deweloperzy zapewnili, że przed premierą Risk of Rain 2, czyli w czasie jego obecności we wczesnym dostępnie, zapewnią graczom rozgrywkę szeregiem aktualizacji oraz nowości. Będą przy tym bazować na uzyskiwanych od społeczności prośbach i pomysłach, ale już teraz mają pewność, że wzbogacą gameplay o nowych bossów i przeciwników oraz szereg świeżych przedmiotów oraz poziomów. Nie zabraknie też nowych funkcji, premiery na pozostałych platformach i tłumaczeniach. Twórcy potwierdzili też, że w przyszłości gra może doczekać się wsparcia warsztatu Steam.
Czytaj też: Red Dead Redemption 2 tylko na Epic Games Store?
Źródło: PCGamer