Reklama
aplikuj.pl

Oto rowerowe powerbanki VanMoof do firmowych eBike

rowerowe powerbanki VanMoof, rowerowe powerbanki

Przyzwyczailiśmy się do powerbanków z myślą o smartfonach, ale to nie jedyne urządzenia codziennego użytku, którym przyda się więcej mocy „poza gniazdkiem”, o czym przekonują nas rowerowe powerbanki firmy VanMoof.

Rowerowe powerbanki VanMoof do S3 i X3

Holenderska firma VanMoof zasłynęła już na rynku swoimi elektrycznymi rowerami S3 oraz X3, które oferują solidny zasięg do około 150 km na jednym ładowaniu, ale uznała, że to ciągle za mało. Dlatego dorzuciła do swojej oferty specjalne rowerowe powerbanki, które przedłużają zasięg o dodatkowe 100 km, ładując zintegrowany akumulator. Kosztują przy tym sporo, bo 348 dolarów.

Czytaj też: Nowy elektryczny rower Turbo Como SL od Specialized na miejskie wojaże

Oczywiście wiemy, jak to jest z rowerami elektrycznymi i podawanym przez producentów zasięgiem. Najwyższe wartości na jednym ładowaniu nie są tymi „średnimi”, a maksymalnymi, które uzyskuje się przy konkretnych, czyli najniższych trybach wspomagania. Dlatego ze wspomnianych 150 km zintegrowanego w ramie akumulatora, S3 i X3 mogą przy ostrym wycisku pozwolić na przejechanie do 60 km.

To z kolei oznacza wciąganie roweru do mieszkania do podładowania stosunkowo często, ale dzięki nowym przenośnym, 2,8-kilogramowym akumulatorom VanMoof, przyjmującym formę trójkątnego bloku do zamontowania w środku ramy, będzie to przeszłością. Te rowerowe powerbanki można bowiem łatwo odczepić i naładować w domu w ciągu trzech godzin, zapewniając sobie dodatkowe od 45 do 100 km zasięgu.

Czytaj też: PentaLock pokazuje środkowy palec złodziejom rowerów

Zamiast znanej baterii do butelek, którą inni producenci ebike’ów używają, aby zwiększyć zasięg, VanMoof zdecydował się na kątowy blok, który dobrze dopasowuje się do ramy, mocując go do rury podsiodłowej i rury dolnej oraz blokując na miejscu za pomocą doku. Chodzi o to, że 2,8-kg PowerBank doładowuje główną baterię S3 lub X3 podczas postoju lub w ruchu. A kiedy trzeba podłączyć opcjonalne akcesorium, można je wyjąć i naładować do 70 procent w dwie godziny lub do pełnego naładowania w trzy.