Reklama
aplikuj.pl

Nowy elektryczny rower Turbo Como SL od Specialized na miejskie wojaże

Nowy elektryczny rower Turbo Como SL od Specialized, elektryczny rower Turbo Como SL od Specialized, elektryczny rower Turbo Como SL, Turbo Como SL Specialized

Firma Specialized rozwija skrzydła w dobie pandemii, co potwierdza jej nowy elektryczny rower Turbo Como SL, który jest w rzeczywistości wersją miejską modelu Turbo Como.

Co zapewnia Turbo Como SL?

Charakter Turbo Como SL widać już po samej ramie, wymuszającej wyprostowaną pozycję, która jest typu „step-through”. Mowa więc o nazywanej potocznie ramie „damskiej”, przesuwającą górną rurkę ramy w dół. Jego waga sięga od 21,5 do 22 kilogramów w zależności od specyfikacji, a ogólny projekt celował bezpośrednio w komfort i łatwość poruszania się po mieście z nawet 35 kg towarów rozmieszczonych na tylnym bagażniku i przednim koszu.

Czytaj też: Rzućcie okiem na przytłaczające ceną rowery Specialized Levo

Za napęd Turbo Como SL odpowiada umieszczony obok korb silnik Specjalized SL o mocy 240 i momencie obrotowym rzędu 35 Nm, który zapewnia wspomaganie do 45 km/h. Jego zasilaniem zajmuje się 320 Wh zintegrowany z ramą akumulator, który w trybie Eco zapewnia do 100 km zasięgu. Można go wzbogacić i rozszerzyć ten zasięg o połowę, ale w trybie Sport wartość ta spadnie do 82 km, a w Turbo do niespełna 60 km.

Aby uprzyjemnić jazdę i poprawić ogólny wygląd modelu, Specialized postawiło w Turbo Como SL na wewnętrzną piastę Shimano z tyłu, błotniki Drytech i wewnętrzne poprowadzone okablowanie. Resztę dopełniają 24-calowe koła z oponami Nimbus, hydrauliczne hamulce tarczowe z tarczami 160 mm oraz zintegrowane oświetlenie Supernova. Nie zabrakło też wsparcia aplikacji.

Czytaj też: Nowe składane elektryczne rowery G4 od Gocycle

Turbo Como SL 5.0 z napędem paskowym Gates i 8-biegową piastą wewnętrzną kosztuje 4800$, a SL 4.0 z napędem łańcuchowym i 5-biegową piastą już 4000$.