Electronic Arts zaprezentowało nowe fragmenty rozgrywki z Need for Speed Unbound. Tym razem twórcy skupili się na trybie Rozróby, w którym przyjdzie nam zaimponować Asap Rockyemu.
Tryb Rozróby w Need for Speed Unbound
Need for Speed Unbound pojawi się na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC 2 grudnia 2022 r. W grze znajdzie się nowy tryb gry zwany Rozróbą.
Czytaj też: Aktualizacja 1.61 do Cyberpunk 2077 wydane. Mamy listę zmian
W tym środowisku uliczny styl jest wszystkim. Przejmuj dzielnice miasta, popisując się efektownymi driftami, rozwalając przedmioty do zebrania i dając najbardziej stylowym ulicznym rajdowcom z Lakeshore pokaz swoich umiejętności. Przede wszystkim liczy się stylówa, no ale czasem trzeba też zasuwać. Już łapiesz. A teraz spraw, by Rocky był z ciebie dumny.
Wyraź siebie w Need for Speed Unbound
W historii serii Need for Speed styl ograniczał się głównie do samochodów. Jednak w Need for Speed Unbound styl wykracza poza garaż, obejmując również szafę i system nagłośnieniowy. Teraz będzie można bez ograniczeń dostosowywać nie tylko swoją furę, ale też postać. Do wyboru są ciuchy niektórych z najbardziej wpływowych marek na świecie, dzięki czemu dostaniemy pełną kontrolę nad swoim stylem – zarówno w garażu, jak i podczas najbardziej szalonych wyścigów w mieście.
Do pracy nad NFS Unbound zaangażowaliśmy wszechstronnie utalentowaną Toni Blaze, która oprowadziła nas po świecie mody i pełniła funkcję dyrektorki ds. mody i głównej stylistki. Toni ma bogate doświadczenie: jest redaktorką naczelną międzynarodowego, poświęconego modzie czasopisma Wonderland, absolwentką szkoły Central Saint Martins, stylistką, dyrektorką kreatywną, dyrektorką ds. castingu, członkinią komisji ds. różnorodności w organizacji British Fashion Council i prawdziwą pionierką.
Czytaj też: Polskie Evil West da się przejść w kooperacji. Też jestem zdziwiony
Toni chwyciła za stery, mając tylko jeden cel: chciała, aby Lakeshore było autentycznym miastem. Przede wszystkim chciałam, aby miasto wyglądało realistycznie od strony wizualnej – mówi Toni. Moim głównym zadaniem było ustalenie i rozwinięcie tożsamości wizualnej głównych postaci, ale także najważniejszych subkultur w grze. Chciałam dodać marki i style, które moim zdaniem odzwierciedlały cel gry. A tym celem jest wyrażanie siebie na wszelkie sposoby.
Wszystkie elementy garderoby zostały starannie dobrane, a ich detale – od kształtów i sylwetek po wzory i materiały – dokładnie przemyślane. Czasami praca nad garderobą jednej osoby trwa lata, a na końcu może się okazać, że do doskonałej kolekcji wciąż brakuje pary butów. Tymczasem Toni w zaledwie kilka miesięcy zaprojektowała garderobę dla kilku rodzajów postaci.