Samsung wypuścił właśnie kilka nowych reklam Galaxy Note 9, w których to widać dużo odniesień do Apple i iPhona X. Nie ma jednak co się temu dziwić – firma od 7 lat prowadzi kampanie oparte na uderzeniach w iPhony.
Reklamy uderzają między innymi w wydajność smartfonów, funkcję odblokowywania twarzą czy zdolność iOS do wspierania FaceTime, w którym to może uczestniczyć do 32 osób w jednym momencie. Inna z reklam zwraca uwagę na różnice pomiędzy Apple Pencil a S-Pen. Oczywiście ten drugi wymieniany jest jako znacznie lepszy. Także wyśmiewane jest działanie produktu Apple tylko na iPadzie.
Reklamy są dosyć krótki i rzeczowe. Odzwierciedlają one pytania, które może zadać dowolna osoba przy zakupie smartfona. Pokazują one różnice, oczywiście tylko na korzyść Note 9. Co uważacie o takich reklamach? Czy taki marketing jest dobry według Was?
Źródło: https://bgr.com/