Huawei dało idealną okazję konkurencji do wyśmiewania się. Seria Mate 30 nie ma usług Google, co właśnie wykorzystał Samsung.
Stworzył on kampanię, w której pisze: „Ciesz się aktualizacjami, aplikacjami i usługami Google”. Jest to skierowane do latynoskich klientów – na tych rynkach dominuje Samsung. Firma oferuje także cztery miesiące bezpłatnego YouTube Premium każdemu, kto kupi Galaxy Note 10.
Czytaj też: Huawei P30 i Mate 20 z ogromną sprzedażą
Huawei z Samsungiem od dawna toczą zażartą wojnę o klienta. Ta pierwsza firma chciała wyprzedzić koreańską konkurencją w ilości sprzedanych smartfonów, ale jak widać może się to okazać bardzo ciężkie. Brak usług Google skreśla dla wielu osób sens zakupu danego smartfona.
Czytaj też: Xiaomi Mi 9 Pro 5G z chłodzeniem cieczą
Źródło: Gizchina