Reklama
aplikuj.pl

Sekiro: Shadows Die Twice z sukcesem sprzedażowym

Sekiro: Shadows Die Twice z sukcesem sprzedażowym
Sekiro: Shadows Die Twice z sukcesem sprzedażowym

Przed premierą Sekiro: Shadows Die Twice szczerze wątpiłem, czy From Software poradzi sobie z takim klimatem i nie tylko się myliłem, ale też doszedłem do wniosku, że ten tytuł przewyższa nie tylko Bloodborne, ale też odsłony serii Dark Souls (choć sentyment do „jedynki” nieustannie z tym walczy). Wygląda jednak na to, że nie tylko ja jestem tak zachwycony, bo Sekiro może się już pochwalić sukcesem sprzedażowym.

Czytaj też: Beyond Good and Evil 2 od Ubisoftu z problemami jak Anthem od BioWare?

Jak myślicie, jak wielu zdecydowało się na przygodę w skórze samotnego wilka z protezą zamiast ręki i sztuką walki opanowaną do perfekcji? Pół miliona? Milion? Dwa miliony? A może aż pięć? No cóż, aż takim wynikiem Sekiro nie może się pochwalić, ale i tak wiadomość o tym, że w ciągu pierwszych 10 dni po premierze rozszedł się w nakładzie 2 milionów kopii robi wrażenie.

W dniu premiery był najczęściej oglądaną grą w serwisie Twitch, co przełożyło się na 631 milionów minut oglądania w ciągu premierowego weekendu i 1,1 miliarda w pierwszym tygodniu. Na samym Steam odnotowano maksymalnie 124334 bawiących się graczy w jednym momencie ze średnio 53158 bawiącymi się codziennie. Innymi słowy, sequel nadchodzi!

Czytaj też: Szef From Software chciałby pójść w ślady Rockstara

Źródło: VG274