Reklama
aplikuj.pl

Porsche przyznaje się do złej skrzyni biegów w Cayman GT4

Cayman GT4, skrzynia biegów Cayman GT4, Cayman GT4 2019, automat Cayman GT4

Porsche 718 Cayman GT4 zadebiutował w zeszłym roku jako wersja najwyższej wydajności modelu, który sam w sobie już imponował. Jednak to cacko coś dręczy.

Serwis Which Car uważa, że ​​GT4 ma poważny problem, a przynajmniej na australijskich drogach. Tamtejsza sześciobiegowa manualna skrzynia biegów jest bowiem zbyt wolna, przez co podczas nieefektywnego aż tak przyspieszania, obroty często wykraczają poza czerwoną linię.

W wywiadzie dla Which Car Frank-Steffen Walliser, który prowadzi linie produkcyjne 911 i 718, wyjaśnia dlaczego:

Skrzynia biegów, którą mamy, nie zrozumcie mnie źle, jest stara, a zmiana była po prostu technicznie niemożliwa, ponieważ zabrakło nam miejsca na wałach do regulacji.

Firma jednak już teraz pracuje nad rozwiązaniem tego problemu, ponieważ pod koniec 2020 roku zamierza wprowadzić do Porsche 718 Cayman GT4 siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynię biegów. Dodatkowa zębatka skrzyni biegów obniżyłaby przełożenia dla pozostałych biegów, co pozwoliłoby na szybsze przyśpieszenie.

Czytaj też: Jak wymówić markę BMW w oryginale?

Zdjęcia szpiegowskie sugerują również, że Porsche ma już opracowany wariant GT4 RS, który doda modelowi GT4 jeszcze więcej charakteru poprzez ogromne skrzydło na tyle i nową maskę. Firma może również próbować wydobyć więcej mocy z 4-litrowego silnika bokser z sześcioma cylindrami.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News