WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Skull and Bones powstaje od początku, ale teraz brzmi fajnie

Nowe informacje o Skull & Bones! A może powinniśmy powiedzieć… pierwsze przecieki?

Wiecie kiedy zostało zapowiedziane Skull & Bones? Było to jeszcze w 2017 roku. Przyznam, że w tej grze od początku coś mi nie leżało. Jak lubię gry Ubisoftu tak ten tytuł wyglądał mi od początku średnio. Statki z Black Flag online? Meh.

Ale! Okazuje się, że Ubisoft zaorał grę i zaczął prace od początku. Jak teraz ma wyglądać produkcja? Pamiętajcie, że wszystko co poniżej przeczytacie pochodzi z nieoficjalnych źródeł.

Czytaj też: Mogło być tak pięknie – Cyberpunk 2077 jednak nie za darmo

A więc – Skull & Bones miało wyjść w 2018 roku, ale grę anulowano i prace rozpoczęto od początku. Ubisoft zamierza wydać tytuł na kwiecień 2021. Gra miała problem z wpasowaniem się portfolio Ubisoftu wypełnione do tej pory grami z otwartymi światami. Opóźnienia z powodu prób dopieszczenia gry doprowadziły w końcu do zmiany założeń tytułu.

W 2019 roku prace rozpoczęto jeszcze i teraz gra ma być tytułem silnie stawiającym rozwój w trakcie roku. Co to znaczy? Otrzymamy fabułę, która będzie toczyła się na przestrzeni lat dokładnie jak ma to miejsce w Fortnite. Zmiana mapy przez osuszenie się zbiorników wodnych i pływanie po płyciźnie? Przyznacie, że potencjał do zmian w tej prawdopodobnie darmowej produkcji jest ogromny. Zmiany zaszły również na stanowisku głównego twórcy. Justin Farren odszedł do Wargamingu, a jego miejsce zastąpiła Elisabeth Pellen, która napisała fabułę gry XIII oraz zaprojektowała poziomy w Splinter Cell: Pandora Tomorrow.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News