Sony jest jednym z najważniejszych graczy na rynku smartfonów, ale nie z powodu swoich konstrukcji telefonów. Ważne są obiektywy firmy, które trafiają do wielu produktów konkurencji.
Mając taką technologię zaskakuje więc fakt, że firmie nigdy nie udało się stworzyć prawdziwej konkurencji dla flagowców Samsunga, Apple czy Huawei. Ten stan rzeczy wyjaśnia Adam Marsh, starszy menedżer marketingu globalnego w Sony.
Czytaj też: Meizu Note 9 przetestowany w Geekbench
Obwinia on o to konkurencję pomiędzy działem mobilnym a aparatami. Dział odpowiedzialny za obiektywy nie chce temu pierwszemu dać pewnych technologii, przez co niemożliwe jest stworzenie genialnego smartfona. Wytłumaczenie jest dosyć proste i logiczne. Adam mówi też o tym, że bariery powoli zanikają i możliwe, że w przyszłości ulegnie to zmianie.
Czytaj też: Wiemy kiedy zadebiutuje Realme 3 Pro
Źródło: Gizchina