Reklama
aplikuj.pl

Spider-Man poza MCU – jak Sony poprowadzi swoją markę teraz?

Spider-Man poza MCU. To już oficjalna informacja.

Jeszcze wczoraj była nadzieja na to, że jednak napięcie, które pojawiło się na linii Sony-Marvel okaże się tylko plotką. Teraz jednak mamy już oficjalnie oświadczenie Sony, w którym możemy wyczytać, że to koniec przygód Spider-Mana z Avengersami. Sony musi teraz same poprowadzić markę.

Czytaj też: Sony kupiło Insomniac Games – odpowiedź na ostatnie zakupy Microsoftu

Jesteśmy rozczarowani, ale szanujemy decyzję Disneya, aby [Kevin Feige] nie kontynuował swojej pracy jako główny producent naszego kolejnego filmu ze Spider-Manem. Mamy nadzieję, że może to się w przyszłości zmienić, ale rozumiemy, że nowe obowiązki, które Disney przekazał [Kevinowi] – włączając w to wszystkie nowe marki – nie pozwalają mu pracować na marką, której oni [Marvel] nie mają.

W tej chwili nie wiadomo, co dokładnie zrobi Sony. Na pewno Marvel musi pozbyć się z przyszłych scenariuszy wszystkich informacji o Spider-Manie. Sony za to musi przygotować taki scenariusz, aby w nowej odsłonie nie było można używać zwrotów wskazujących na innych bohaterów Marvela Z Marvel Cinematic Universe. Pole do popisu firma ma dość ograniczone, ale zawsze pozostają bohaterowie należący do Sony’s Marvel Universe jak np. Venom.

Czytaj też: Fabuła Blair Witch na zwiastunie – oby gra porządnie straszyła

Źródło: deadline.com