Sprzedaż gier wideo pod koniec października nabiera rozpędu. Jak nowe hity radzą sobie na rynku?
Mamy nowe wyniki sprzedaży gier z Wielkiej Brytanii. Pudełkowe wydania pozwalają nam mniej więcej określić jak w ostatnich dniach poradziły sobie długo wyczekiwane hity. Rzućmy okiem na TOP 10 sprzedaży gier w tygodniu do 26 października.
Poprzedni tydzień | Aktualny tydzień | Tytuł |
---|---|---|
Nowość | 1 | Call of Duty: Modern Warfare |
1 | 2 | FIFA 20 |
Nowość | 3 | WWE 2K20 |
Nowość | 4 | The Outer Worlds |
Nowość | 5 | MediEvil |
2 | 6 | Mario Kart 8: Deluxe |
3 | 7 | Ring Fit Adventure |
4 | 8 | Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint |
6 | 9 | Plants vs Zombies: Battle for Neighborville |
7 | 10 | Minecraft (edycja na Switcha) |
Co zaskakujące, mimo tego, że WWE 2K20, The Outer Worlds oraz MediEvil to nowe premiery to i tak nie dały rady zrzucić FIFY z drugiego miejsca.
Interesujące jest na pewno to jak wygląda sprzedaż The Outer Worlds. W końcu gra jest dostępna niemalże za darmo w Xbox Game Pass. Czy sprawiło to, że nikt nie kupił pudełkowego wydania na Xboksa One? Widać w tym przypadku, że rzeczywiście wpływ na sprzedaż był dość spory. 78 procent sprzedanych kopii The Outer Worlds to wersja na PlayStation 4.
Zaskoczeniem jest dla mnie słaby wynik MediEvil. Gra może nie zebrała najwyższych ocen, ale jednak mocno stawia na sentyment oraz wystartowała z bardzo niską ceną. Jeśli nie zwróciliście jeszcze na to uwagi, to zauważcie, że MediEvil kosztuje u nas już 109 złotych. Czyżby słynni fani retro, którzy kochają pudełka przerzucili się jednak na wersje cyfrowe gier?